صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

فستیوال تخصصی لندکروز برگزار شد

۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶:۰۱
کد خبر: ۵۰۲۹۴۷
دسته بندی‌: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
نخستین فستیول تخصصی لندکروز ۲۰۰ در تهران برگزار شد.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، در این فستیوال ۱۷ مدل مختلف از لندکروز‌های فیس لیفت به نمایش درآمد و از بین این تعداد یک دستگاه به عنوان فول‌ترین و زیباترین لندکروز از نگاه بازدیدکنندگان انتخاب شد.

حامد مقدمیان مدی برگزاری این برنامه در حاشیه این فستیوال اظهار کرد: لندکروز سری ۲۰۰ تنها اتاقی از خانواده تویوتا لندکروزر است که قابل فیس لیفت شدن به مدل‌های بالاتر را دارد، در حقیقت پلتفرم یک پلتفرم است، اما فیس تغییر می‌کند و به مدل‌های بالاتر تبدیل می‌شود.
 
وی گفت: این تغییرات شامل تعویض گلگیر، سپر و سایر لوازم خودرو می‌شود، در واقع در اسکلت و قطعات اصلی خودرو دست برده نمی‌شود، اما فیس قطعاتی مانند گلگیر و ... تغییر می‌کند و چهره خودرو به مدل و سال دلخواه تغییر می‌کند.
 
مقدمیان افزود: برخی از وسایل از جمله ال سی دی که برای اینکار استفاده می‌شود در کشور وجود ندارد و از طریق واردات تامین می‌شود.

عبارت فیس لیفت (Face Lift) به معنای ارتقاء ظاهری در صنعت خودروسازی شامل ایجاد تغییرات ظاهری روی بدنه خودرو و تزئینات داخل کابین است. این‏گونه تغییرات در شرکت‏‌های خودروسازی مطرح دنیا رواج چشمگیری داشته، به نحوی که خودروسازان بزرگ، دو تا سه سال بعد از تولید و عرضه یک محصول جدید به بازار، اقدام به ایجاد تغییراتی روی ظاهر خودرو می‏ کنند و به این ترتیب خودرویی با پلت‏فرم قبلی، ولی با ظاهری جدید، به بازار ارائه می‏ شود.
 


 
 
 
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *