صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

فرمانده نیروی «هوافضا» به فرمانده نیروی «قدس» تبریک گفت

۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲:۳۴
کد خبر: ۵۰۲۲۴۳
دسته بندی‌: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پیامی مفتخر شدن فرمانده نیروی قدس سپاه به دریافت نشان ذوالفقار از سوی فرماندهی معظم کل قوا را به وی تبریک گفت.
گروه سیاسی ؛ سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده در پیامی اعطای نشان «ذوالفقار» از سوی فرماندهی کل قوا را به سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی تبریک گفت:

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
برادر عزیز و ارجمندم، سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی (دام عزه)
فرمانده محترم نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم
دریافت نشان ارزنده و افتخار آمیز "ذوالفقار" از دست مبارک فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) که بیانگر شایستگی، لیاقت و نقش‌آفرینی‌های مخلصانه و مجاهدانه جنابعالی است، را تبریک عرض می‌نمایم.

بی تردید ملت شریف ایران و ملت‌های آزاده‌ی دنیا به فرزندان متدین و انقلابی این نظام الهی همچون جنابعالی که با ایستادگی جانانه برابر جبهه استکبار و صهیونیسم، وهابیت و تروریسم تکفیری و جنایتکار در نبرد‌های سخت و طاقت فرسا در آوردگاه‌های بزرگ جبهه مقاومت اسلامی منطقه، موجبات شکست فتنه‌های شوم و رسوایی دشمنان اسلام عزیز را رقم زده اند، افتخار می‌کند.

سلامتی و موفقیت روز افزون جنابعالی که شخصیتی ولایتمدار و از جان گذشته در راه اعتلای اسلام و آرمان‌های بلند انقلاب و نظام اسلامی محسوب می‌شوید تحت عنایات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و تبعیت از منویات و رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مد ظله العالی) آرزوی همیشگی ماست. ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *