صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

نمایشگاه توانمندی‌های موشکی در یادمان بیت المقدس اهواز، نشان‌دهنده بخش کوچکی از اقتدار نظامی ماست

۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷:۱۴
کد خبر: ۵۰۰۶۷۹
دسته بندی‌: سیاست ، دفاعی و مقاومت
معاون هماهنگ کننده نیروی هوافضای سپاه گفت: نمایشگاه توانمندی های نظامی و موشکی سپاه که در یادمان بیت المقدس اهواز دایر شده، نشان دهنده بخش کوچکی از اقتدار نظامی ایران است.

گروه سیاسی ، سردار «فریدون محمدی سقایی» در مراسم افتتاحیه نمایشگاه هوافضای سپاه پاسداران که با حضور کاروان های راهیان نور در یادمان بیت المقدس اهواز برگزار شد، اظهار داشت: سه سالی می شود که توفیق کسب نمودیم تا در مناطق عملیاتی دفاع مقدس و قدمگاه شهدا در استان خوزستان، نمایشگاه دستاوردهای نظامی را راه اندازی نماییم و نخستین سال، این نمایشگاه در اروندکنار برگزار شد که با استقبال شدیدی از سوی زائران راهیان نور مواجه شد و از سال گذشته، تصمیم گرفتیم که این نمایشگاه را در ایام منتهی به نوروز در یادمان بیت المقدس اهواز برپا نماییم.

وی ادامه داد: یادمان بیت المقدس یکی از یادمان های خاطره انگیز در دوران دفاع مقدس است و یقینا اگر ایستادگی رزمندگان و شهدا نبود، خاک این مناطق در اختیار دشمن باقی می ماند اما دیدیم که شهدا تا آخرین قطره خون خود از کشورشان دفاع کردند و دشمن را به بیرون هدایت کردند.

سردار سقایی با بیان اینکه نمایشگاه توانمندی های نظامی و موشکی سپاه که در یادمان بیت المقدس اهواز دایر شده، نشان دهنده بخش کوچکی از اقتدار نظامی ایران است، افزود: تمام این تجهیزات نظامی ساخت داخل کشور و توسط فرزندان انقلاب اسلامی تولید شده است و امروز دشمنان انقلاب اسلامی از وجود اقتدار نظامی در ایران، وحشت زده اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه تصریح کرد: این نمایشگاه در یادمان بیت المقدس اهواز دایر شده است و مورد بازدید زائران راهیان نور قرار می گیرد و سال گذشته، ۳ هزار زائر به صورت روزانه از این نمایشگاه بازدید نمودند و با بخشی از قدرت نظامی ایران، آشناتر شدند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *