صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

در جلد سوم کیان آینده جمهوری اسلامی ایران را پیش‌بینی می‌کنم

۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰:۰۱
کد خبر: ۴۹۹۴۶۵
دسته بندی‌: فرهنگی ، عمومی
نویسنده «سه راه سرگردون» گفت: این روز‌ها مشغول نگارش دومین جلد از سه‌گانه هستم و قصد دارم در جلد سوم آینده جمهوری اسلامی ایران را پیش‌بینی کنم.

رضا رسولی در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: این روز‌ها در حال نگارش جلد دوم سه گانه‌ی کیان هستم که جلد نخست آن با عنوان «سه راه سرگردون» منتشر شد، هستم.

وی بیان کرد: جلد دوم این سه گانه «خروج» نام دارد که از نگاه تحلیلی به وضعیت اجتماعی، اقتصادی و سیاسی جامعه برخوردار است.

این نویسنده با تاکید بر اینکه «خروج» نیز اجتماعی سیاسی است، اظهار کرد: الان مسئله جامعه اقتصاد و مسائل سازمانی است و از آنجا که باید نویسنده نسبت به اتفاقات و محیط پیرامون احساس مسئولیت کند و اثری را بنویسد که موضوع مردمش باشد، دومین بخش سه‌گانه‌ام را که «خروج» نام دارد، را می‌نویسم.

وی همچنین تاکید کرد: نویسنده نمی‌تواند بی‌تفاوت به جامعه خود از موضوعات تخیلی بنویسد یا در موضوعات تاریخی محدود بماند، نویسنده باید زبان امروز مردم روزگارش باشد.

رسولی درباره بخش سوم کتابش اظهار کرد: در حال حاضر اتود ذهنی جلد سوم این سه گانه شکل گرفته است. آخرین بخش این مجموعه پیش بینی من به عنوان نویسنده، کنشگر و فعال فرهنگی، اجتماعی و سازمانی از آینده جمهوری اسلامی ایران است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *