صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

برخورد قاطع با عوامل حادثه تروریستی زاهدان صورت می‌گیرد

۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶:۱۸
کد خبر: ۴۹۴۸۴۰
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان با اشاره به حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان گفت: چنانچه قصور و تقصیر در جایی اتفاق افتاده باشد انشالله از سوی متولیان امر در دستگاه قضائی پیگیری‌های لازم به عمل خواهد آمد و برخورد قاطع با عوامل این حادثه صورت می‌گیرد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان گفت: تلاش‌ها و اقداماتی که متولیان امر و نیرو‌های نظامی و انتظامی و امنیتی در ایجاد امنیت و احساس امنیت در استان انجام می‌دهند قابل تقدیر و تشکر است، اما به نظر می‌رسد یک توجه ویژه و بازنگری در رفتار و سیاست‌هایی که اتخاذ می‌شود انجام بپذیرد تا از تکرار چنین حوادثی تلخ درکشور و استان جلوگیری بعمل آید.

وی ادامه داد: ما هم در دستگاه قضائی استان در این رابطه تکالیفی داریم و انشالله وظایف خود را انجام می‌دهیم تا عزیزانی که در سنگر‌های نظامی و انتظامی در این استان تلاش می‌کنند بهتر بتوانند وظایف خود را انجام دهند.

رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان افزود: در پیامی که از سوی ریاست قوه قضائیه در محکومیت این حادثه صادر شد دستگاه قضائی استان را مکلف کردند که این موضوع پیگیری دقیق و با عوامل به وجود آورنده این حادثه برخورد قضائی مناسب انجام شود که قطعا اینگونه خواهد بود.

وی ادامه داد: همه نیرو‌های انتظامی و اطلاعاتی تلاش‌های خوبی انجام می‌دهند که لایه‌های پنهان این حادثه شناسایی و برخورد با آن‌ها انجام شود و همچنین در دستگاه قضائی استان نیز تلاش‌های خوبی صورت پذیرفته است که امیدواریم این تلاش‌ها نتیجه دهد و ما بتوانیم تمام افرادی که هر گونه دخالتی اعم از پشتیبانی، اطلاعاتی و یا هر اقدام دیگری که به انجام این فاجعه کمک نموده باشد با عوامل آن به موقع برخورد کنیم.

حجت الاسلام حمیدی افزود: یک بخش از کار هم باید در بخش‌های دیگر دستگاه قضائی استان پیگیری شود و همانطور که در پیام مقام معظم رهبری به آن اشاره شده است چنانچه قصور و تقصیر در جایی اتفاق افتاده باشد انشالله از سوی متولیان امردر دستگاه قضائی پیگیری‌های لازم به عمل خواهد آمد و برخورد قاطع با عوامل این حادثه صورت می‌گیرد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *