صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

بانگ تکبیـر امشب در آسمان ایـران طنین‌انداز می‌شود

۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸:۳۱
کد خبر: ۴۹۲۹۸۳
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد رأس ساعت ۲۱ امشب، همزمان با نورافشانی، بانگ تکبیـر در آسمان ایـران طنین انداز می‌شود.
گروه سیاسی ؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شب ۲۲ بهمن و رأس ساعت ۲۱ همزمان با نورافشانی، بانگ تکبیـر در آسمان ایـران طنین انداز می‌شود.
متن اطلاعیه به شرح زیر است:

«بســـم الله الـرحمن الـرحیــم»
والـذین جـاهـدوا فیـنا لنهـدینـهـم سبـلنـا و ان الله لمـع المحسـنین (العنکبوت-۶۹)

اینک در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و به شکرانۀ ورود ظفرآفرین و امید بخش به دهۀ پنجم انقلاب و به حرمت پاسداشت خون مطهر هزاران شهید لاله گون ایران عزیز، با افتخار به گذشته و امید به آیندۀ انقلاب اسلامی؛ در شامگاه بیسـت و یکم بهمن؛ ایران اسلامی به یکباره، متـحد و مـنسـجـم رأس ساعت ۲۱:۰۰ می‌خـروشـد و غـریــو فـریـادهای' الله اکبــــر' خود را به یاد تکبیر‌های بهمن خونین ۵۷ و نوای روحانی و دل انگیز گلبانگ تکبیر روز‌های خونین انقلاب، سر می‌دهد.

امشب ملت بزرگ و همیشه در صحنه و قدرشناس ایران اسلامی در جای جای میهن اسلامی و از مـأذنـه‌های مسـاجـد، بـام منــازل، میـادیـن و خیـابـان‌ها، کـوچه پـس کـوچـه‌ها ایــران عـزیـز نیز با طنـینـی سرشار از نشاط و اُمیـد و عشـق به وطن با طنیـن الله اکبــر در دل شب بر آسمان نورانی و نورافشان شده شهر‌های کشور، نور معنویت و عطر الهی پخش کرده و این فریاد‌های الله اکبــر بار دیگر لرزه بر اندام مستکبرین جهان به ویژه امریکای تجسم عینی شرارت و خشونت خواهد انداخت.

در شب یوم الله بیست و دوم بهمن رأس سـاعت ۲۱:۰۰ همزمان با غریو فریا‌های الله اکبر؛ کران تا کران آسمان نیلگون ایران اسلامی نورباران می‌شود.

غریو فریاد‌های کوبنده الله اکبــرِ ملت آزاده و سرافراز ایران اسلامی در سراسر میهن عزیزمان طنین انداز شده و ندای حق طلبی، حقیقت جویی، اتحاد وحدت و همدلی ملی، عزت و عظمت و اقتدار ملی را در سایه سار ولایت فقیه و شعار اتحاد ملی و انسجام اسلامی به گوش جهانیان می‌رساند.

ضمن تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگشت بهار آزادی، یوم الله بیست ودوم بهمن و جشن باشکوه مردم در این راهپیمایی حماسی و وحدت آفرین از همه اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه دعوت می‌شود تا به یاد تکبیر‌های غرور آفرینالله اکبرِ شب‌های دوران پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ ضمن همراهی و حضوری فعال در بانگ تکبیر عمومی شامگاه بیست و یکم و در ساعت ۲۱ نظاره گر نور افشانی آسمان شهر‌ها در تهران، مراکز استانی و صد‌ها شهر کشور باشند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *