صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

ایثارگران بخوانند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵:۵۴
کد خبر: ۴۹۱۷۱۷
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس با بررسی خارج از دستور (با اولویت) طرح «استفساریه جزء شش بند ۳ ماده ۸۸ قانون برنامه ششم توسعه» که مربوط به جامعه ایثارگران است، موافقت کردند.
گروه سیاسی ؛ نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با بررسی خارج از دستو(با اولویت) طرح «استفساریه جزء شش بند ۳ ماده ۸۸ قانون برنامه ششم توسعه»  که مربوط به جامعه ایثارگران است موافقت کردند.
 
حجت‌الاسلام حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون «حقوقی و قضایی» و رئیس فراکسیون «ایثارگران» مجلس شورای اسلامی به عنوان طراح این طرح - طبق گزارش خانه ملت - گفت: در ماده ۸۸ قانون برنامه ششم آمده است «بهره‌مندی از امتیازات یک مقطع تحصیلی بالاتر مطابق قوانین مربوطه برای رزمندگان با حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در دفاع مقدس در حقوق و مزایای اجتماعی». این قانون ابلاغ و اجرا شد، اما پس از مدتی معاون استخدامی رئیس جمهور شبهه کرد که منظور حقوق اجتماعی است نه حقوق و دریافت استخدامی! بنابراین با ابلاغیه صادرشده احکام به حالت اول بازگشت و دریافتی‌ها مطالبه شد.
 
رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس تاکید کرد: رزمندگان و بسیجیان به نمایندگان مراجعه کرده و تقاضای بهره مندی از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر را به عنوان حقوق مطرح کردند که انتظار می‌رود این موضوع در دستورکار قرار گیرد.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *