صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

فرمانده نیروی هوایی ارتش: به مرحله ساخت «رده‌های بسیار پیچیده‌ هوایی» ورود کردیم

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵:۵۴
کد خبر: ۴۹۱۵۱۹
دسته بندی‌: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده نهاجا گفت: رویه حقارت‌آمیز نیروی هوایی ارتش در زمان حکومت شاه ملعون، پس از پیروزی انقلاب کاملا زیر و رو شد و امروز نه تنها همه چیز در اختیار خود نیروی هوایی است، بلکه ما موفق شدیم به ساخت در رده‌های بسیار پیچیده‌ هوایی وارد شویم.

امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با بیان اینکه نیروی هوایی ارتش قبل از پیروزی انقلاب اولا هیچ محصول تولید شده بومی نداشت، اظهار کرد: اگر قرار بود در آن زمان محصولی در نیروی هوایی تولید شود، تولید آن محصول حالت مونتاژی داشت و با اتکا صددرصدی به منابع بیرونی انجام می‌شد.

وی افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، متخصصان فنی نیروی هوایی ارتش حتی اجازه نزدیک شدن به هواپیماها اعم از جنگنده و سوخت‌رسان و ترابری را نداشتند و این مستشاران خارجی بودند که همه کارها از هدایت و راهبری تا آموزش را انجام می‌دادند.

فرمانده نهاجا با اشاره به ساخت جنگنده‌های بومی «صاعقه» و «کوثر» پس از پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از دوران دفاع مقدس، گفت: رویه حقارت‌آمیز نیروی هوایی ارتش در زمان حکومت شاه ملعون، پس از پیروزی انقلاب کاملا زیر و رو شد و امروز نه تنها همه چیز در اختیار خود نیروی هوایی است، بلکه ما موفق شدیم به ساخت در رده‌های بسیار پیچیده‌ هوایی وارد شویم. 

امیر نصیرزاده خاطرنشان کرد: اعتماد به نفس، خوداتکایی، انگیزه الهی و پیشرفت‌های خیره‌کننده نیروهای مسلح کشورمان، همه و همه به برکت وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *