صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

آیین تجدید میثاق دستگاه قضایی استان بوشهر با آرمان‌های امام خمینی (ره) در گلزار شهدای بوشهر

۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱:۰۰
کد خبر: ۴۹۰۷۴۵
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی آیین تجدید میثاق دستگاه قضایی استان بوشهر با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر در گلزار شهدای بوشهر برگزار شد.

به گزاش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی آیین غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا در گلزار شهدای بوشهر به همراه اعضای شورای قضایی استان و مدیران کل سازمان‌های تابعه، پرسنل و خانواده ایثارگران دادگستری برگزار شد.

علی جمادی رئیس کل دادگستری استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب و 8 سال دفاع مقدس، برگزاری این مراسم را تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدا دانست و بیان کرد: هر آنچه را داریم از برکت خون شهدایی است که از جان و مال خود برای عزت ایران اسلامی گذشتند و نباید رشادت‌ها و ایثارگری‌های آن‌ها را فراموش کنیم.

وی افزود: امروز امنیت و رفاه در جامعه را مدیون شهدایی هستیم که با ایثار و فدارکاری از مملکت و اسلام دفاع کردند و در حال حاضر انتظار شهدا از ما این است که امانتداری صدیق برای آن‌ها باشیم.

جمادی گفت: زیارت قبور مطهر شهدا نشان دهنده حفظ و احترام به ارزش‌های انقلاب و اسلام است و فلسفه حضور مسئولین و کارکنان در گلزار شهدا این است که ما همچنان بر عقاید خود مانده‌ایم و پاسدار خون شهدا و ادامه دهنده راه آن‌ها هستیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *