نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون با رئیسکل دادگستری و دادستان مرکز استان دیدار کرد
به مناسبت هفته قوه قضاییه، بهرامی نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با محبوب افراسیاب رئیسکل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و سید وحید موسویان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان دیدار و گفتوگو کرد.
در این دیدار، طرفین ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیتالله بهشتی و شهدای دستگاه قضایی، پیرامون مهمترین مسائل حقوقی، قضایی و مطالبات مردمی در حوزههای مختلف استان به بحث و تبادل نظر پرداختند.
بهرامی در این دیدار با تبریک هفته قوه قضاییه، از تلاشهای مجموعه دادگستری استان در تحقق عدالت، صیانت از حقوق عامه، رسیدگی دقیق به پروندهها و خدمترسانی به مردم قدردانی و اظهار کرد : تعامل و همافزایی میان قوای مختلف، زمینهساز ارتقای سرمایه اجتماعی و افزایش رضایتمندی عمومی است. مجموعه دادگستری استان با رویکردی مسئولانه و جهادی در مسیر احقاق حق، مبارزه با فساد و حفظ حقوق مردم گامهای ارزشمندی برداشته است و مجلس شورای اسلامی نیز از هر اقدامی که به تقویت عدالت و رفع مشکلات مردم منجر شود، حمایت خواهد کرد.
در ادامه، محبوب افراسیاب رئیسکل دادگستری استان نیز با قدردانی از حضور و حمایتهای نماینده مردم، بر ضرورت تعامل مستمر میان دستگاه قضایی و نمایندگان مجلس در راستای رفع مشکلات استان، توسعه خدمات قضایی و پیگیری مطالبات عمومی تأکید کرد.
سید وحید موسویان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز با اشاره به اهمیت همافزایی میان دستگاههای مسئول، اظهار کرد: همکاری و هماهنگی میان مسئولان، نقش مهمی در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی، صیانت از حقوق عامه و ارتقای امنیت و آرامش جامعه خواهد داشت.
در پایان این دیدار، طرفین بر تداوم همکاریها، تعامل سازنده و پیگیری مشترک مسائل و مطالبات مردم استان تأکید کردند.
انتهای پیام/