صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

جهان

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

جنگ دوم ۱۴۰۴

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح یزد: شهید بهشتی شخصیتی کم‌نظیر در عرصه مدیریت و عدالت‌گستری بود

۰۶ تير ۱۴۰۵ - ۱۱:۱۲:۲۰
کد خبر: ۴۹۰۵۰۸۸
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان یزد در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، شهید بهشتی را شخصیتی کم‌نظیر در عرصه مدیریت، عدالت‌گستری، قانون‌مداری، اخلاق‌محوری و خدمت صادقانه به مردم دانست.

همزمان با هفته قوه قضاییه و سالروز شهادت آیت‌الله دکتر سیدمحمد حسینی بهشتی و ۷۲ تن از یاران صدیق انقلاب اسلامی، کارکنان سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان یزد با حضور در بیت نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی، بار دیگر با آرمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) تجدید میثاق کردند.

غلامعلی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان یزد، در این دیدار با تبریک هفته قوه قضاییه، این مناسبت را فرصتی ارزشمند برای بازخوانی اندیشه‌ها و سیره مدیریتی و قضایی شهید آیت‌الله بهشتی دانست و اظهار کرد: شهید بهشتی شخصیتی کم‌نظیر در عرصه مدیریت، عدالت‌گستری، قانون‌مداری، اخلاق‌محوری و خدمت صادقانه به مردم بود که به تعبیر حضرت امام خمینی (ره)، یک ملت برای ملت ما محسوب می‌شد.

وی با اشاره به رسالت خطیر سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مبنی بر این که سازمان قضایی، پاسدار مرز‌های عدالت در کنار حافظان امنیت کشور است، افزود: این سازمان به عنوان نهادی قضایی تخصصی در ساختار قوه قضاییه، افزون بر رسیدگی عادلانه و قانونی به پرونده‌ها، مأموریت صیانت از سلامت، انضباط و اقتدار نیرو‌های مسلح را بر عهده دارد و همواره تلاش کرده است با رویکردی پیشگیرانه، اصلاحی و فرهنگی، زمینه ارتقای قانون‌مداری و کاهش آسیب‌های سازمانی را در جامعه هدف خود فراهم آورد.

دهشیری در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های کارکنان سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان یزد، اظهار کرد: همکاران ما با روحیه‌ای متعهدانه، مسئولانه و جهادی، در مسیر تحقق عدالت، احقاق حق، صیانت از حقوق کارکنان نیرو‌های مسلح و ارتقای سلامت اداری گام برمی‌دارند و خدمات آنان، هرچند کمتر در معرض دید عموم قرار دارد، اما نقش مؤثری در حفظ اعتماد، صیانت، انسجام و اقتدار مجموعه نیرو‌های مسلح ایفا می‌کند.

وی افزود: هفته قوه قضاییه فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به تلاش‌های خالصانه کارکنان دستگاه قضایی است؛ عزیزانی که با تأسی به سیره شهید بهشتی، خدمت بی‌منت، رعایت قانون، حفظ کرامت مراجعان و پاسداری از عدالت را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده‌اند.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان یزد با تأکید بر اینکه امنیت پایدار کشور مرهون ایثار، فداکاری و هوشیاری نیرو‌های مسلح و امنیتی است، خاطرنشان کرد: سازمان قضایی نیرو‌های مسلح نیز در کنار این مدافعان امنیت، وظیفه صیانت از مرز‌های قانون، عدالت و سلامت سازمانی را بر عهده دارد و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

در پایان این دیدار، کارکنان سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان یزد با تأکید بر پایبندی به ارزش‌های اسلامی و انقلابی، وفاداری خود را به آرمان‌های والای امام راحل (ره)، قائد عظیم‌الشان شهید، شهیدان گرانقدر، مقام معظم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده و بر استمرار خدمت صادقانه و مسئولانه در مسیر تحقق عدالت و صیانت از حقوق آحاد جامعه هدف تأکید کردند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *