صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

جهان

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

جنگ دوم ۱۴۰۴

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مهدی طارمی: شرایط در جام‌جهانی حرفه‌ای نیست/ برای مردم ایران با همه چیز جنگیدیم

۰۶ تير ۱۴۰۵ - ۱۰:۳۰:۳۳
کد خبر: ۴۹۰۵۰۷۵
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: اگر در بازی با مصر اشتباهی از سمت بازیکنان ما رخ داده من مسئولیت آن را بر عهده می‌گیرم.

مهدی طارمی پس از تساوی تیم ملی فوتبال ایران مقابل مصر اظهار داشت: متأسفانه از نتیجه ناراحت هستیم، اما همچنان امید داریم. انسان همیشه با امید زنده است و بعد از بازی هم در رختکن انرژی خوبی بین بچه‌ها وجود داشت. باید ببینیم در ادامه چه اتفاقی می‌افتد و منتظر نتایج بازی‌های فردا هستیم.

وی درباره شرایط رفت‌وآمد تیم گفت: از همان ابتدا درباره این موضوعات گلایه داشتیم. ما مجبوریم مدام بین محل اقامت و تیخوانا در رفت‌وآمد باشیم. این شرایط برای یک تورنمنت حرفه‌ای درست نیست. ما بازیکن حرفه‌ای هستیم و برای ریکاوری و آماده‌سازی به آرامش نیاز داریم، اما این شرایط چنین فرصتی را از ما می‌گیرد.

مهاجم تیم ملی ایران افزود: ما مردم مکزیک و تیخوانا را دوست داریم و آنها انسان‌های بسیار خوبی هستند، اما از نظر حرفه‌ای این وضعیت مناسب نیست. اگر فیفا این شرایط را عادلانه می‌داند، نظر خودش است، اما از نگاه ما این روند منصفانه نیست.

طارمی همچنین درباره برخی تصمیمات داوری و VAR اظهار داشت: ما درباره مسائل داخل زمین صحبت نمی‌کنیم، اما واقعیت این است که جزئیات بیرونی هم روی فوتبال تأثیر می‌گذارد. وقتی ریکاوری مناسبی نداشته باشیم، تمرکز و عملکرد بازیکنان نیز تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

وی تأکید کرد: ما در زمین تمام توان خود را گذاشتیم و به خودمان افتخار می‌کنیم. حتی اگر نتیجه‌ای که می‌خواستیم به دست نیامده باشد، تمام تلاش‌مان را انجام دادیم. اگر اشتباهی هم بوده، مسئولیت آن با من است. ما برای مردم ایران بازی می‌کنیم و هدف‌مان خوشحال کردن آنهاست.

طارمی درباره شرایط کلی تیم در این تورنمنت نیز گفت: ما با همه چیز جنگیدیم؛ چه داخل زمین و چه خارج از زمین. فشار زیادی روی تیم بود، اما بازیکنان با تمام وجود تلاش کردند. ما می‌خواهیم پیام صلح و احترام را برای مردم ایران و جهان منتقل کنیم. اینجا هستیم تا تاریخ‌سازی کنیم. اگر بتوانیم به هدف‌مان برسیم خوشحال خواهیم شد و اگر هم نه، به عملکردمان در این سه بازی افتخار می‌کنیم، زیرا تمام تلاش‌مان را برای مردم انجام دادیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *