سرمربی مصر: دستاوردی تاریخی را رقم زدیم/ نگران غیبت بازیکنان نیستم
حسام حسن پس از تساوی یک بر یک صبح امروز (شنبه - به وقت تهران) مقابل ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۶ اظهار داشت: به همه مردم مصر، فوتبال مصر و همچنین جهان عرب و آفریقا تبریک میگویم، زیرا ما نماینده همه آنها هستیم. همچنین به هواداران فوقالعادهمان در سراسر جهان و هوادارانی که تمام شب را در مصر بیدار ماندند تا از ما حمایت کنند، تبریک میگویم. خدا را شکر که موفق شدیم به مرحله حذفی صعود کنیم.
وی افزود: آنچه به دست آوردیم، از آغاز حضور مصر در جام جهانی یک دستاورد تاریخی محسوب میشود. با صعود به دور دوم، توانستیم هواداران خود، جهان عرب و آفریقا را خوشحال کنیم. برای آنچه در پیش داریم با آمادگی، سختکوشی و تلاش بیشتر کار خواهیم کرد. البته شرایط سختی پیش رو داریم، زیرا مهند لشین به دلیل دو اخطاره شدن در دیدار با استرالیا محروم خواهد بود. همچنین باید وضعیت محمد صلاح را بررسی کنیم، چون خودش درخواست تعویض داد. شرایط احمد فتوح را نیز ارزیابی خواهیم کرد و امیدوارم مصدومیت حمدی فتحی برطرف شود.
سرمربی تیم ملی مصر خاطرنشان کرد: به همه هواداران مصری و تمام کسانی که ما را دنبال میکنند، میگویم گروهی از مبارزان و بازیکنان را در اختیار دارم که انتظارات را برآورده خواهند کرد. بنابراین نگران غیبت هیچ بازیکنی نیستم. ۲۶ بازیکن را به تیم دعوت کردهام و حتی اگر شش بازیکن هم غایب باشند، چیزی برای ما تغییر نخواهد کرد. از هیچ کمبودی در تیم نمیترسم و از همه میخواهم خوشبین باشند. به تمام بازیکنان تیم ملی اعتماد کامل دارم و همه آنها در بالاترین سطح قرار دارند.
حسن تصریح کرد: در دیدارهای دوستانه مقابل اسپانیا و عربستان سعودی و همچنین در مسابقات انتخابی جام جهانی نیز با غایبان زیادی بازی کردهایم، اما همچنان به اهداف خود رسیدهایم. به هواداران اطمینان میدهم که اگر قرار بود نگران مصدومیت یا غیبت بازیکنان باشم، فرد مناسبی برای هدایت تیم ملی مصر نبودم.
تیم ملی مصر که برای نخستین بار در تاریخ خود به مرحله حذفی جام جهانی راه یافته است، جمعه ۲۱ تیرماه در مرحله یکشانزدهم نهایی جام جهانی ۲۰۲۶ در شهر دالاس آمریکا به مصاف استرالیا خواهد رفت.
انتهای پیام/