صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

جهان

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

جنگ دوم ۱۴۰۴

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و امارات

۰۵ تير ۱۴۰۵ - ۲۳:۰۳:۴۲
کد خبر: ۴۹۰۵۰۲۹
دسته بندی‌: جهان ، سیاست خارجی
وزرای امور خارجه ایران و امارات متحده عربی، در گفتگوی تلفنی به تبادل نظر درباره آخرین تحولات و رویداد‌های منطقه‌ای پرداختند.

در گفتگوی تلفنی عصر امروز شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر امور خارجه امارات متحده عربی، با سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان، آخرین تحولات و رویداد‌های منطقه‌ای در پرتو تفاهم حاصل‌شده میان جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وزیر امور خارجه امارات متحده عربی نیز با تأکید بر اهمیت تداوم گفت‌و‌گو‌ها و بهره‌گیری از راهکار‌های دیپلماتیک، ابراز امیدواری کرد که روند دیپلماتیک جاری به نتایجی سازنده در راستای تقویت صلح، امنیت و ثبات منطقه‌ای منجر شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *