پرستیوی: یک خط ارتباطی میان ایران و امریکا در تنگه هرمز ایجاد شده است
شبکه پرس تی وی اعلام کرده است که خط ارتباطی برای جلوگیری از تشدید تنش نظامی در تنگه هرمز، میان ایران و آمریکا برقرار شده است.
طبق اعلام پرس تی وی، بر اساس بیانیه پایانی مذاکرات سوئیس، یک خط ارتباطی بین ایران و آمریکا در تنگه هرمز ایجاد شده است تا از حوادثی که میتواند منجر به تشدید تنش نظامی شود، جلوگیری شود.
یک منبع به پرس تیوی گفته است: طبق بیانیه پایانی که پس از مذاکرات هفته گذشته در زوریخ توسط دو میانجی صادر شد، این کانال برای جلوگیری از حوادث در این آبراه استراتژیک که ممکن است منجر به درگیری نظامی شود و اجرای مفاد ماده پنج تفاهمنامه اسلامآباد ایجاد شده است.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *