صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

جهان

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

جنگ دوم ۱۴۰۴

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

شیخ نعیم قاسم: ما پروژه اسرائیلی‌آمریکایی را در هم شکستیم/ اسرائیل باید تحقیر‌شده خارج شود

۰۵ تير ۱۴۰۵ - ۱۱:۰۶:۴۷
کد خبر: ۴۹۰۴۹۴۸
دسته بندی‌: جهان ، غرب آسیا و آفریقا
دبیرکل حزب‌الله گفت: ما پروژه اسرائیلی-آمریکایی را در هم شکستیم و وارد مرحله جدیدی شدیم.

شیخ نعیم قاسم، دبیرکل حزب‌الله، روز جمعه، ۵ تیر، به مناسبت دهمین روز محرم سخنرانی کرد.

شیخ نعیم قاسم با اشاره به اینکه این صحنه عاشورا، نمادی از تاریخ در فداکاری، بخشش و جاودانگی است، گفت: این صحنه عاشورا، بسیج انقلابی واقعی است که معادله را تغییر می‌دهد و ظالمان را سرنگون می‌کند.

وی بیان کرد: امسال شاهد بزرگداشت بزرگ عاشورا و حضور مردم در همه جا با وجود آوارگی، رنج، فقدان و سختی بودیم؛ میراث شهدا، مجروحان و زندانیان، امانتی بر دوش ماست. ما از آنچه که آنها برای آن فداکاری کردند، محافظت خواهیم کرد.

دبیرکل حزب‌الله عنوان کرد: ما دیگر با کربلای تاریخ روبرو نیستیم؛ ما با کربلایی روبرو هستیم که از تاریخ به حال و آینده متصل است؛ ما با جنگی روبرو شدیم که موجودیت حزب‌الله، محیط آن، مردم آن و شهروندان مرتبط با آن در لبنان را از بین ببرد.

شیخ نعیم قاسم تصریح کرد: اسرائیل در لبنان حضور دارد زیرا می‌خواهد آن را در چارچوب پروژه «اسرائیل بزرگ» اشغال کند و مقاومت به دلیل این تجاوز پدید آمد.

مقام ارشد حزب‌الله اظهار کرد: تجاوز اسرائیلی-آمریکایی از طریق زمین، دریا و هوا علیه غیرنظامیان، جنگی بزرگ و خطری بزرگ برای نابودی موجودیت ماست؛ با موضع کربلایی مردم شریف و عزیزمان، توانستیم این تجاوز را متوقف کنیم و به دستاورد بزرگی دست یابیم.

وی افزود: ما پروژه اسرائیلی-آمریکایی را در هم شکستیم و وارد مرحله جدیدی شدیم. هر کسی که می‌خواهد کار کند، باید بر اساس این مرحله جدید عمل کند.

دبیرکل حزب‌الله با اشاره به اینکه اسرائیل باید تحقیر شده و شکست خورده خارج شود و این اتفاقی است که خواهد افتاد، ادامه داد: مقاومت با حضور، تصمیمات و توانایی‌هایش ادامه دارد. اکنون سنگ بنای استقلال و آزادی لبنان است و همچنان پابرجا خواهد ماند.

شیخ نعیم قاسم گفت: دولت لبنان نمی‌تواند با بیش از نیمی از مردم لبنان دشمنی و اختلاف داشته باشد و همچنان به‌طور عادی عمل کند؛ دولت لبنان باید اجرای دستورات قیمومیت و دشمن را متوقف کند و از تصمیم‌گیری‌هایی که در خدمت منافع آمریکا و اسرائیل است، دست بردارد.

دبیرکل حزب‌الله تاکید کرد: ما آماده‌ایم و دست خود را دراز می‌کنیم. از فرصت استفاده کنید، زیرا مقاومت قوی است و اگر در مسیر حاکمیت لبنان گام بردارید، ما با شما هستیم.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *