«قاضی بیگی» از امشب مهمان شبکه دو میشود؛ آغاز پخش فصل سوم «آقای قاضی»
به گزارش روابط عمومی پروژه، فصل سوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» با نام «قاضی بیگی» از امشب، جمعه پنجم تیرماه، ساعت ۲۱ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
این مجموعه در فصل جدید با رویکردی متفاوت، به طرح و بررسی مسائل حقوقی و قضایی در قالب داستانهای نمایشی مبتنی بر واقعیت میپردادازد.
فصل نخست «آقای قاضی» در سال ۱۴۰۱ و فصل دوم آن با عنوان «شعبه ۱۲۱» در سال ۱۴۰۲ روی آنتن رفت و با استقبال قابل توجه مخاطبان همراه شد. فصل سوم این مجموعه نیز در ۲۶ قسمت تولید شده و از امشب پخش خود را آغاز میکند.
سجاد مهرگان به عنوان پدیدآورنده یا کریتور اثر، هدایت محتوایی و هنری این فصل را بر عهده دارد و هر قسمت از مجموعه توسط خود او یا توسط کارگردانانی زیر نظر او ساخته شده است.
عوامل این مجموعه عبارتاند از: پدیدآورنده: سجاد مهرگان، تهیهکننده: میثم مهدوی، کارشناس قضایی: مهدی رنجگری، ناظر کیفی: محمود سالاری، مدیر فیلمبرداری: سعید کشیپور، مدیر صدابرداری: فرشید کیوانمهر، مدیر انتخاب بازیگر: کیومرث مرادی، سرپرست گروه کارگردانی و برنامهریزی: نرجس ابراهیمی، سرپرست نویسندگان: حسین برکتی، طراح گریم: امید گلزاده، طراح صحنه: محسن نصرالهی، طراح لباس: پریسا بختیاری، جانشین تهیهکننده و مدیر تولید: مهرداد بابایی، روانشناس: محمدحسن موحدی، تدوینگر: پدرام بهرامی، مدیر روابط عمومی و تبلیغات: فاطمه آذری، ارتباط با رسانه: فاطمه شوقی و عکاس: امیر عباسیان.
انتهای پیام/