صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

جهان

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

جنگ دوم ۱۴۰۴

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گروسی: ما آماده‌ایم تا کار فنی خود را در ایران ادامه دهیم

۰۵ تير ۱۴۰۵ - ۰۹:۰۴:۱۱
کد خبر: ۴۹۰۴۹۲۷
دسته بندی‌: جهان ، آمریکا و اروپا
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مدعی شد که این نهاد آماده‌ است تا کار فنی خود را در ایران ادامه دهد.

رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مدعی شد: ما یک تفاهم‌نامه داریم که تصریح می‌کند آژانس ما بر بازرسی از تأسیسات هسته‌ای ایران نظارت خواهد داشت.

وی بیان کرد: ما آماده‌ایم تا کار فنی خود را در ایران ادامه دهیم.

گروسی، عنوان کرد: جزئیات کار ما در ایران و ترکیب کمیته هماهنگی بازرسی توسط مذاکرات ایران و آمریکا تعیین خواهد شد.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با اشاره به اینکه امیدواریم کارشناسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به‌زودی بتوانند به سایت‌های هسته‌ای ایران دسترسی پیدا کنند، مدعی شد: رقیق‌سازی اورانیوم با غنای بالای ایران یکی از راه‌حل‌های پیشنهادی برای مقابله با ذخایر اورانیوم ایران است.

گروسی در بخش دیگری از ادعا‌های خود اظهار کرد: ما معتقدیم که مواد هسته‌ای ایران از زمان آخرین بازرسی ما در سال ۲۰۲۵ جابجا نشده‌اند، اما باید این موضوع را تأیید کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *