سازمان بینالمللی دریانوردی عملیات تخلیه کشتیها از تنگه هرمز را متوقف کرد
سازمان بینالمللی دریانوردی اعلام کرد که به دنبال وقوع حادثه دریایی در نزدیکی عمان عملیات خارج کردن کشتیها از تنگه هرمز را موقتا متوقف کرده است.
آرسنیو دومینگز دبیرکل سازمان بینالمللی دریانوردی پنجشنبه شب در بیانیهای گفت: پس از طرح تخلیه توسط این نهاد که از طریق آن چندین کشتی با موفقیت تخلیه شدند، تصمیم گرفتم تا برای اطمینان دوباره از تضمینهای ایمنی لازم برای کشتیهای موجود در لیست تخلیه ما و همه کسانی که در منطقه هستند، عملیات تخلیه را به طور موقت متوقف کنم.
این نهاد دو روز پیش اعلام کرده بود که در همکاری نزدیک با ایران، عمان و همه کشورهای ساحلی و آمریکا و صنعت دریانوردی عملیات تخلیه بیش از ۱۱ هزار دریانورد را که همچنان در منطقه هستند، آغاز میکند.
منابع خبری پنجشنبه از حادثه دریایی در سواحل عمان خبر داده و اعلام کردند که این حادثه تلفاتی به همراه نداشته و آسیب زیست محیطی نیز نداشت.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *