سید الحوثی: پیروزی جمهوری اسلامی ایران بر دشمنان امت را تبریک میگوییم
رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: پیروزی جمهوری اسلامی ایران بر دشمنان امت را تبریک میگوییم.
سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انصارالله یمن در سخنرانی خود تاکید کرد: پیروزی بر دشمنان امت اسلامی را به جمهوری اسلامی ایران تبریک میگوییم این یک پیروزی مهم برای تمام محور جهاد و مقاومت در یکی از دورههای مقابله و رویارویی با دشمن است.
وی افزود: ما در هر دوره جدیدی از نبرد با برادران خود هماهنگ هستیم و در عمل به وظایف خود برای مقابله با هرگونه تشدید تنش در هریک از جبهههای نبرد و در راس آن غزه لحظهای درنگ نخواهیم کرد.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *