گفتوگوی تلفنی عراقچی و وزیر خارجه عمان
وزیران امور خارجه ایران و عمان طی یک تماس تلفنی درباره تحولات منطقه و رویدادهای جاری رایزنی کردند.
سیدعباس عراقچی، وزیر امور خارجه و سید بدر البوسعیدی، وزیر امور خارجه سلطنت عمان، صبح امروز پنجشنبه، ۴ تیر، در تماس تلفنی درباره آخرین تحولات منطقهای و موضوعات مورد اهتمام مشترک گفتوگو و تبادل نظر کردند.
در این گفتوگو، طرفین آخرین تحولات مربوط به تردد دریایی در تنگه هرمز و ترتیبات موقت پیشبینیشده برای دوره ۶۰ روزه را بررسی کرده و بر اهمیت تداوم هماهنگیها، رایزنیهای دوجانبه و تعاملات فنی و کارشناسی در این زمینه تأکید کردند.
وزرای امور خارجه ایران و عمان همچنین با ابراز خرسندی از نتایج سفر اخیر هیئت ایرانی به مسقط و مذاکرات انجامشده، بر تداوم رایزنیها و پیگیری موضوعات مورد علاقه مشترک از طریق کانالهای دیپلماتیک و همکاری مستمر میان دو کشور تأکید کردند.
- بیشتر بخوانید:
- صلح واقعی در منطقه غرب آسیا تنها با پایان مداخلات آمریکا و خاتمه اشغالگری محقق میشود
- گفتوگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *