صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

جهان

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

جنگ دوم ۱۴۰۴

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

توسعه همکاری‌های دوجانبه تهران و پرتوریا در حوزه انرژی

۰۴ تير ۱۴۰۵ - ۱۰:۲۵:۳۹
کد خبر: ۴۹۰۴۸۲۷
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
وزیر نفت در دیدار با وزیر برق و انرژی آفریقای جنوبی درباره توسعه همکاری‌های دوجانبه در حوزه انرژی گفت‌وگو کرد.

محسن پاک‌نژاد در حاشیه یازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی گروه بریکس، امروز (پنجشنبه، چهارم تیر) در دومین روز سفرش به هند، با کوگوسیِنتشو راموکگوپا، وزیر برق و انرژی آفریقای جنوبی دیدار و بر توسعه همکاری‌های دوجانبه تاکید کرد.

وزیر نفت روز چهارشنبه (سوم تیر) در دیدار با شری مانوهر لال، وزیر نیرو، مسکن و امور شهری هند بر توسعه روابط تهران و دهلی‌نو در حوزه‌های اقتصادی و انرژی تاکید کرده بود.

یازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی کشورهای عضو گروه بریکس ۲۵ و ۲۶ ژوئن (چهارم و پنجم تیر) در شهر گوروگرام هند برگزار می‌شود.

گروه بریکس، ۱۱ بازار نوظهور و کشورهای در حال توسعه بزرگ جهان شامل برزیل، چین، مصر، اتیوپی، هند، اندونزی، ایران، روسیه، عربستان سعودی، آفریقای جنوبی، امارات متحده عربی را گردهم آورده است.

انتهای پیام/


برچسب ها: وزیر نفت

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *