صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

جهان

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

جنگ دوم ۱۴۰۴

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

کمک یک میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریالی کارکنان دستگاه قضایی استان هرمزگان به مرکز معلولین ذهنی «حبیب بن مظاهر بندرعباس» به مناسبت تاسوعای حسینی 

۰۳ تير ۱۴۰۵ - ۱۳:۵۷:۰۶
کد خبر: ۴۹۰۴۷۲۳
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری هرمزگان از کمک یک میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریالی کارکنان دستگاه قضایی این استان به مرکز معلولین ذهنی «حبیب بن مظاهر بندرعباس» به مناسبت تاسوعای حسینی خبر داد. 

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان اظهار کرد: تجلی احسان در سنگر عدالت؛ پویش همدلی خانواده دستگاه قضایی هرمزگان و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه است که با نام «پیوستِ مهر» به عنوان نو آوری دادگستری استان هرمزگان در حاشیه نشست‌های رسمی و همایش‌ها و مراسمات مختلف برگزار می‌شود. 

وی افزود: همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبداللّه الحسین (ع) و یاران با وفای ایشان و در روز‌هایی که مزین به نام هفته قوه قضاییه است، خادمان عدالت در استان هرمزگان، پیشگامی در احسان را با رسالتِ قضاوت عادلانه پیوند زدند تا ثابت کنند که مسیرِ خدمت، تنها در چارچوبِ قانون خلاصه نمی‌شود.

قهرمانی تصریح کرد: بر این اساس هم‌زمان با گرامیداشت هفته قوه قضاییه، همایش خانوادگیِ مسئولان، قضات و کارکنان دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه در استان هرمزگان برگزار شد. اما این گردهمایی، فراتر از یک آیین تجلیل، به صحنه‌ای ماندگار از نوع‌دوستی و اجرای ابتکاری با عنوان «پیوستِ مهر» بدل گشت.

رئیس کل دادگستری هرمزگان تصریح کرد: در همین راستا بخشی ویژه در متنِ این برنامه گنجانده شد تا نگاه‌ها به سوی مرکز نگهداری معلولین ذهنی «حبیب بن مظاهر» معطوف شود؛ مرکزی که نگهداری از عزیزترین و در عین حال نیازمندترین اقشار جامعه را بر عهده دارد.

این مقام قضایی یادآور شد: پس از پخش کلیپی از این مرکز معلولین ذهنی و وضعیت و مطالبات این مرکز، چراغ این پویش خیرخواهانه با پرداخت آنلاین حاضرین روشن شد و این اقدامِ اثرگذار، بلافاصله با استقبال پرشورِ همکاران قضایی، اداری و خانواده‌های آنان در استان هرمزگان رو‌به‌رو شد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان خاطرنشان کرد: در این جلسه که با هدف پیوندِ مسئولیتِ قضایی با رسالت‌های اجتماعی شکل گرفته بود، حاضران با ایثاری ستودنی، مبلغ یک میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال را به صورت آنی جهت حمایت از مددجویان مرکزمعلولین ذهنی حبیب بن مظاهر بندرعباس اهدا کردند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین گفت: این حرکتِ الگوساز که توشه‌ای معنوی برای خدمت‌گزارانِ مردم در دستگاه قضای استان محسوب می‌شود و این مطالبه‌ی ارزشمند را در فضای عمومی ایجاد کرد که‌ای‌کاش «پیوست‌های نیکوکاری» به عنوان یک اقدام جالب و تحسین‌برانگیز، در تمامی جلسات و همایش‌های رسمی فعال شود تا از ظرفیتِ اجتماعات بزرگ، گره‌های کوچکی از زندگی نیازمندان گشوده شود.

وی همچنین با تشکر از همه شرکت کنندگان در این پویش، تأکید کرد: خانواده بزرگ دستگاه قضایی استان هرمزگان با این اقدامِ نمادین، بار دیگر نشان دادند که در مسیر خدمت، نه تنها نگهبانانِ قانون، که پیش‌قراولانِ جبهه مهربانی و احسان هستند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین اظهار داشت: اقشار مختلف مردم مؤمن و خیر می‌توانند جهت شرکت در این کار خداپسندانه، کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۶۷۳۸۹ و شماره حساب ۰۱۰۲۰۴۹۸۹۱۰۰۱ بانک صادرات مربوط به مرکز معلولین ذهنی حبیب بن مظاهر بندرعباس واریز کنند.

انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *