پایان مرحله نخست اردوی تیم ملی فوتبال جوانان با برتری مقابل حریف تهرانی
بر اساس گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال جوانان ایران که از جمعه ۲۹ خرداد، نخستین اردوی آمادهسازی خود را برای حضور در مسابقات مقدماتی جام ملتهای زیر ۲۰ سال آسیا آغاز کرده است، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (سهشنبه) در نخستین بازی تدارکاتیاش مقابل تیم دسته اولی هوادار قرار گرفت.
در این بازی که در ۳ زمان ۳۰ دقیقهای برگزار شد، شاگردان قاسم حدادیفر با ۳ ترکیب متفاوت به مصاف حریف رفتند و با ارائه یک بازی برتر در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسیدند.
گل اول بازی در زمان ۳۰ دقیقهای دوم روی حرکت انفجاری امیرحسین فارسی و با ضربه دقیق ماهان بهشتی به ثمر رسید.
در زمان سوم هم با حرکت ماهان علیپور و پاس در عرض وی، عباس رفیع موفق شد گل دوم جوانان کشورمان را به ثمر برساند.
علی تارقلیزاده، رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون همراه با سمیه دهقانیان، رئیس دپارتمان جوانان فدراسیون با حضور در زمین شماره ۲ مرکز ملی فوتبال این بازی را نظاره کردند.
پس از پایان این بازی، مرحله نخست اردوی تیم ملی جوانان به اتمام رسید و ملیپوشان از ۸ تا ۱۲ تیر، مرحله بعدی اردوی خود را به میزبانی هیات فوتبال اصفهان برگزار خواهند کرد.
انتهای پیام/