صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

جهان

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

جنگ دوم ۱۴۰۴

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

شمشیربازی قهرمانی آسیا| پایان‌کار تیم اپه مردان بدون کسب مدال

۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۱۴:۲۳:۰۰
کد خبر: ۴۹۰۴۵۸۷
دسته بندی‌: ورزشی ، سایر حوزه ها
تیم ملی شمشیربازی اپه ایران در رقایت های قهرمانی آسیا با دو پیروزی به رتبه پانزدهم رسید.

بر اساس گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، آخرین روز از رقابت‌های شمشیربازی آسیا در دهلی هند با برگزاری رقابت‌های تیمی اپه همراه بود.

تیم کشورمان در بازی نخست مقابل نیوزلند پیروز شد و به یک هشتم نهایی رسید. اپه‌ایست‌های کشورمان در این مرحله مقابل قزاقستان شکست خوردند و شانس مدال را از دست دادند.

تیم کشورمان در جدول بازنده‌ها مقابل سنگاپور شکست خورد و مقابل ترکمنستان پیروز شد تا در نهایت پانزدهم شود.

بدین ترتیب پرونده شمشیربازی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیای هند بسته شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *