صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

جنگ دوم ۱۴۰۴

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

نماینده سابق کنست رژیم صهیونیستی: ما با ملّت ایران دشمن هستیم و با آن‌ها در حال جنگیم

۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۹:۴۰:۴۰
کد خبر: ۴۹۰۴۴۸۳
دسته بندی‌: چندرسانه ، عمومی
موشه فیگلین، سیاستمدار اسرائیلی نزدیک به نتانیاهو گفت: باید مردم ایران را بمباران کرد و به آنها گرسنگی داد! این ایران است که نظم نوین جهانی را ترسیم کرد و تغییر بزرگ ژئوپلیتیکی را رقم زد! آمریکا در برابر ایرانی‌ها شکست خورد و دُمَش را گذاشت روی کولش و عقب‌نشینی کرد؛ ایران اراده خود را تحمیل کرد. بدون هیچ تردیدی، اگر توازن قوا را در نظر بگیریم، ایرانی‌ها پیروز شده‌اند و من حاضرم روی این موضوع شرط ببندم!


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *