صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

جنگ دوم ۱۴۰۴

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

سلطانی: برنامه‌ریزی‌های خوبی تا بازی‌های آسیایی ناگویا انجام شده/ اردوی عمان بسیار خوب بود

۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۱۵:۰۶:۵۰
کد خبر: ۴۹۰۴۳۶۱
دسته بندی‌: ورزشی ، سایر حوزه ها
سرمربی تیم ملی تپانچه کشورمان برگزاری اردوی آمادگی در عمان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: برنامه ریزی‌های خوبی تا بازی‌های آسیایی ناگویا انجام شده است

مریم سلطانی، سرمربی تیم ملی تپانچه کشورمان درباره اردو آمادگی تیم ملی تپانچه در عمان اظهار داشت: اردوی تیم ملی در مسقط عمان با همکاری دو کشور برگزار شد. با تفاهم نامه بین دو کشور و با همکاری سهیل برخورداری و امید نجاری، رئیس و دبیر کل توانستیم در این کشور اردوی تمرینی خوبی را داشته باشیم و دو مرحله مسابقات دوستانه در تپانچه ۱۰ متر و ۲۵ زنان و میکس داشتیم.

وی در ادامه تصریح کرد: تجربه مسابقاتی خوبی در سالن المپیکی عمان داشتیم. این سالن‌ها مجهز به تکنولوژی روز دنیا بودند و برای مسابقات پیش رو بسیار ثمربخش بود. امیدواریم در مسابقات آینده شاهد نتایج خوب این اردو‌ها باشیم. با همکاری فدراسیون و کادر فنی و حمایت‌های رئیس و دبیرکل، برنامه‌ریزی‌های خوبی تا بازی‌های آسیایی ناگویا انجام شده است. از عمان به ایران برمی‌گردیم و اردوی داخلی برپا خواهیم کرد، سپس در جام جهانی تیراندازی در چین حضور خواهیم داشت، بعد از آن اردوی مشترک با تیم چین در پکن داریم و بعد از یک مرحله اردو در تهران؛ برای اردوی تدارکاتی راهی مجارستان خواهیم شد و می‌توانیم از فشنگ و ساچمه مناسب استفاده کنیم. تلاش می‌شود یک بازی دوستانه داشته باشیم و بعد از یک دوره اردو در کشور راهی ناگویا شویم. پس از بازی‌های آسیایی نیز خود را برای کسب سهمیه المپیک آماده خواهیم کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *