صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

جنگ دوم ۱۴۰۴

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

سرمربی مصر: باید ایران را ببریم و با صدرنشینی صعود کنیم

۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۰۹:۲۶:۰۹
کد خبر: ۴۹۰۴۲۶۱
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم ملی فوتبال مصر درباره دلایل پیروزی تیمش برابر نیوزلند سخن به میان آورد.

تیم ملی فوتبال مصر در دیدار برابر نیوزلند با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کرد تا با ۴ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی این گروه قرار گیرد.

 

حسام حسن پس از پایان مسابقه گفت: احساسی که دارم، همان احساس مردم مصر است؛ من نیز یکی از همین مردم هستم. ورزشگاه مملو از هواداران مصری بود و احساس می‌کردیم که در ورزشگاه قاهره بازی می‌کنیم.

 

او در حالی که گریه می‌کرد، ادامه داد: از تمام مردم مصر تشکر می‌کنم که با این پیروزی تاریخی مقابل نیوزیلند خوشحال شدند.

 

سرمربی مصر در پایان اظهار داشت: راز این پیروزی، نخست لطف خداوند بود، سپس تلاش و به‌کارگیری تمام امکانات و دلایل موفقیت و در نهایت حمایت مردم مصر که به تیم ما ایمان دارند. هم‌چنین از تمامی اعضای کادر فنی و اجرایی ملی تشکر می‌کنم.

 

انتهای پیام


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *