صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

جنگ دوم ۱۴۰۴

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

جام جهانی ۲۰۲۶| گارسیا: در حمله کم‌کار بودیم/ بازی کردن با ۱۰ نفر کار را برای ما سخت کرد

۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۰۲:۰۷:۴۷
کد خبر: ۴۹۰۴۲۲۳
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک گفت: نتوانستیم دروازه‌بان ایران را به اندازه کافی به زحمت بیندازیم.

رودی گارسیا، سرمربی تیم ملی بلژیک، پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل ایران در دومین بازی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۶، از عملکرد شاگردانش در فاز هجومی انتقاد کرد و گفت بلژیک با وجود مالکیت بالا و حملات متعدد، نتوانسته فشار کافی روی دروازه حریف ایجاد کند.

گارسیا پس از پایان بازی اظهار داشت: ما در خط حمله کم‌کار بودیم. از قبل هم چنین مسابقه‌ای را پیش‌بینی می‌کردم؛ بازی‌ای با نزدیک به ۷۰ درصد مالکیت توپ، سانتر‌های فراوان و شوت‌های زیاد. توپ‌ها به سمت دروازه می‌رفت، اما نتوانستیم دروازه‌بان حریف را به اندازه کافی به زحمت بیندازیم. بازی کردن با ۱۰ نفر هم کار را برای ما سخت‌تر کرد.

سرمربی بلژیک در ادامه با اشاره به شروع نه‌چندان مطلوب تیمش در جام جهانی تأکید کرد: ما پیش‌تر هم بازی‌هایی شبیه به این داشته‌ایم و معمولاً حداقل سه گل به ثمر می‌رساندیم. این بخشی از شروع کند ما در جام جهانی است. گاهی اوقات کمی مردد به نظر می‌رسیدیم، اما دقیقاً می‌دانیم در بازی مقابل نیوزیلند به چه نتیجه‌ای نیاز داریم.

بلژیک با این تساوی، همانند ایران دو امتیازی شد و حالا برای تعیین سرنوشت صعود خود باید در آخرین دیدار مرحله گروهی مقابل نیوزیلند قرار بگیرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *