صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

جنگ دوم ۱۴۰۴

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

بیرانوند: درود به غیرت بازیکنان/ امیدوارم صعود کنیم

۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۰۱:۰۵:۱۰
کد خبر: ۴۹۰۴۲۱۷
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد که بتوانند از گروه صعود کنند.

علیرضا بیرانوند پس از تساوی بدون گل تیم ملی فوتبال ایران برابر بلژیک در دومین بازی گروه G جام جهانی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. او پس از این بازی گفت: به مردم عزیز ایران تبریک می‌گویم و دست تک تک ایرانی‌هایی که در استادیوم حضور داشتند، می‌بوسم. در برخی از دقایق بازی، همه در ورزشگاه نام ایران را صدا می‌زدند، دیداری که سخت بود. 

 

وی افزود: مقابل یکی از قدرت‌های دنیا بازی می‌کردیم. بلژیک فشار عجیبی به ایران به خصوص در نیمه اول وارد کرد. آنها پس از ۱۰ نفره شدن عقب نشستند و دنبال توپ گیری و اشتباه ما بودند. می‌توانستیم با تمرکز بیشتر بازی را ببریم. با این حال همه بازی را دیدند و درود و شرف می‌فرستم به بازیکنانی که با قلب‌شان بازی کردند. درود به ایرانی‌هایی که ما را می‌دیدند و امیدوارم از ما راضی بوده باشند.

 

دروازه‌بان تیم ملی در مورد واکنش‌های خوبش در این دیدار تصریح کرد: خدا را شکر می‌کنم، اما از مهدی طارمی که در خط حمله زحمت کشید تا کسانی که روی نیمکت نشسته بودند و تشویق کردند، نقش داشتند. گروه خوبی از سیدحسین حسینی، پیام نیازمند، محمد خلیفه و مربی گلر‌ها داریم. تمرینات خوب و منظمی در اردو داشتیم. هنوز چیزی تمام نشده و کار ما در بازی آخر برابر مصر سخت است. امیدوارم بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *