صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

جنگ دوم ۱۴۰۴

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

قلعه‌نویی: از تعویض‌هایم راضی نبودم

۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۰۰:۴۹:۱۵
کد خبر: ۴۹۰۴۲۱۶
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت که از تعویض‌هایش در بازی با بلژیک راضی نبوده است.

امیر قلعه‌نویی پس از تساوی بدون گل تیم ملی فوتبال ایران برابر بلژیک در دومین بازی گروه G جام جهانی اظهار داشت: بازی خوبی را انجام دادیم و می‌توانستیم برنده بازی باشیم. بلژیک تیم خیلی خوبی دارد ولی شانس آوردند بعد از ۱۰ نفره شدن بازی را نباختیم.

وی درباره عدم رسیدن به گل با وجود ۱۰ نفره شدن حریف و تعویض‌هایی که وارد زمین شدند، افزود: من از تعویضی‌ها راضی نبودم. به هر حال فوتبال همین است. مثل بازی قبل تعویض‌ها جواب می‌دهد ولی آنهایی که در این بازی وارد میدان شدند توقع ما را برآورده نکردند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: به هر حال این بازی تمام شد و از حالا به بعد برای بازی با مصر آماده می‌شویم.

ادامه دارد ...


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *