صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

صدور دستور ویژه به دادستان‌ها برای نظارت بر بازار‌ها و واحد‌های تولیدی

۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱:۴۱
کد خبر: ۴۸۸۴۷۶
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از صدور دستور ویژه به دادستان‌های شهرستان‌های این استان جهت نظارت بر بازار و واحد‌های تولیدی خبر داد و گفت: از دادستان‌های استان خواسته شده است کنترل‌ها بر بازار و واحد‌های تولیدی و صنفی را بیشتر کنند.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، حاجی رضا شاکرمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با تاکید بر ساماندهی شرایط بازار از دستور ویژه به دادستان‌های شهرستان‌های استان برای نظارت بر بازار و واحد‌های تولیدی خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز افزود: بر این اساس از دادستان‌های استان خواسته شده است کنترل‌ها بر بازار و واحد‌های تولیدی و صنفی را بیشتر کنند و در مواردی که تخطی از قانون را مشاهده کردند برخورد قضایی داشته باشند.

به گزارش میزان، دادستان کل کشور هفته گذشته از ابلاغ بخشنامه‌ای به دادستان‌های مراکز استان‌های سراسر کشور در خصوص ضوابط ورود دادستان‌ها به معضل گرانی و معیشت مردم خبر داد و گفت: با کمک دستگاه‌های ذیربط از جمله تعزیرات، مدیرکل اطلاعات، ثبت، رئیس اتاق اصناف و فرمانده سپاه، کمیته‌ای در رابطه با این بخشنامه تشکیل شد و انتظار می‌رود موضوع گرانفروشی‌ها را در استان‌ها پیگیری کنند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *