صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

فراخوان رئیس عدلیه به اصحاب رسانه

صفحات داخلی

نظرسنجی از اجرای ارکستر موسیقی ملی ایران

۲۳ آذر ۱۴۰۴ - ۱۱:۵۵:۰۲
کد خبر: ۴۸۷۱۹۴۷
مخاطبان اجرای ارکستر موسیقی ملی ایران به رهبری همایون رحیمیان با عنوان «کنون به گوش می‌رسد»، با شرکت در نظرسنجی پس از اجرا، نظرات خود را اعلام کردند.

طبق اعلام روابط عمومی بنیاد رودکی، در این نظر سنجی مخاطبان اجرا را از منظر کیفیت هنری، کیفیت قطعات انتخابی، توانایی رهبر ارکستر، مهارت نوازندگان، تبلیغات پیش از اجرا، نحوه خدمات‌رسانی، راهنمایان، کیفیت نورپردازی و صدابرداری، تناسب قیمت بلیت با کیفیت برنامه، فرآیند خرید بلیت، دسترسی به اطلاعات اجرا و تهویه سالن بررسی کردند.

در بحث اجرا، ۶۹ درصد کاربران آن راعالی و ۳۱ درصدخوب ارزیابی کردند.

توانایی رهبر ارکستر نیز از نظر ۸۰ درصد کاربرانعالی، ۱۰ درصدخوب، ۶ درصدمتوسط، ۳ درصدبد و ۱ درصدخیلی بد بوده است. ۶۹ درصد مخاطبان قطعات انتخابی ارکستر راعالی، ۱۹ درصدخوب و ۱۲ درصدمتوسطدانستند.

در این نظرسنجی، مهارت نوازندگان ارکستر از نظر ۹۲ درصد کابرانعالی و از نظر ۸ درصدخوب بوده است.

در بحث خدمات رسانی نیز ۶۴ درصد کاربران نحوه خدمات رسانی راعالی، ۲۴ درصدخوب، ۸ درصدمتوسط و ۴ درصدبد ارزیابی کردند.

همچنین مخاطبان سهولت دسترسی به سایت و فرآیند خرید بلیت اجرا را ارزیابی کرده و ۷۲ درصد آن راعالی، ۲۱ درصدخوب، ۵ درصدمتوسط ۱ درصدبد و ۱ درصدخیلی بد دانستند. تناسب قیمت بلیت با کیفیت برنامه نیز از نظر ۷۳ درصد کابرانعالی، ۲۳ درصدخوب و ۴ درصدمتوسط بوده است.

در این نظرسنجی در موضوع کیفیت نورپردازی و صدابرداری سالن نیز از کاربران سوال شده بود که در بحث نور، ۶۹ درصد آن راعالی، ۲۳ درصدخوب و ۸ درصدمتوسط دانسته‌اند.

همچنین کیفیت صدای سالن نیز از نظر ۵۵ درصدعالی، ۲۵ درصدخوب، ۱۳ درصدمتوسط، ۴ درصدبد و ۳ درصدخیلی بد بوده است.

در مورد دسترسی به اطلاعات اجرا نیز، ۴۷ درصد کاربران آن راعالی، ۲۵ درصدخوب، ۲۰ درصدمتوسط، ۵ درصدبد و ۳ درصدخیلی بد ارزیابی کرده‌اند.

۵۸ درصد مخاطبان شرکت کننده در این نظرسنجی، انتظامات مجموعه راعالی ارزیابی کرده‌اند، ۳۳ درصد نیز همکاران انتظامات راخوب و ۹ درصدمتوسط دانسته‌اند؛ این درحالی است که راهنمایان سالن از ۶۵ درصد کاربران امتیازعالی، از ۱۹ درصدخوب، از ۱۲ درصدمتوسط و از ۴ درصدبد گرفته‌اند.

در مجموع ۴۴ درصد کاربران نظم سالن راعالی، ۳۲ درصدخوب، ۲۰ درصدمتوسط و ۴ درصد آن رابد دانسته‌اند.

کاربران در این نظرسنجی تهویه هوای سالن را نیز مورد ارزیابی قرارداده و ۵۹ درصد به آن نمرهعالی، ۲۴ درصدخوب، ۸ درصدمتوسط، ۵ درصدبد و ۴ درصدخیلی بد داده‌اند.

در پایان این نظر سنجی ۹۳ درصد کاربران ابراز تمایل به شرکت در برنامه‌های آتی ارکستر سمفونیک تهران داشته‌اند، ۴ درصد به آن تمایلی نداشته و ۳ درصد نیز از حضور خود در برنامه‌های آینده اطمینان نداشته‌اند.

از نکات قابل توجه در نظرسنجی صورت گرفته، ارائه نظرات توصیفی توسط مخاطبان بود که این امر قطعاً بنیاد رودکی را در افزایش کیفیت اجرا‌ها یاری می‌کند. درخواست ضبط و انتشار با کیفیت اجرا‌های ارکسترها، اجرای آثار پیشکسوتان موسیقی کشور، استمرار برگزاری شب موسیقی بزرگان، دعوت از خوانندگان آثار قدیمی جهت بازتولید آن آثار با ارکستر و همچنین دعوت از خوانندگان توانمند و کمتر شناخته شده به منظور معرفی به جامعه موسیقی، ایجاد باشگاه مشتریان و افزایش تعداد روز‌های اجرای ارکستر‌ها در طول ماه از جمله پیشنهادات مخاطبان بود.

همچنین افزایش کیفیت صدای سالن و افزایش تنوع در انتخاب قطعات اجرایی ارکستر‌ها از جمله مواردی بود که کاربران برای افزایش رضایتمندی از اجرا‌های آینده ارکستر مطرح کرده بودند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *