صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

فراخوان رئیس عدلیه به اصحاب رسانه

صفحات داخلی

سود ۵ همتی تهرانی‌ها در خرید از بازار‌های میوه و تره‌بار در ۵ ماهه اول ۱۴۰۴

۲۷ مهر ۱۴۰۴ - ۱۳:۱۹:۱۲
کد خبر: ۴۸۶۲۳۷۴
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از سود حدود ۵ همتی شهروندان تهران در خرید از بازار‌ها و میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در ۵ ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران؛ مهدی بختیاری‌زاده، گفت: با توجه به اختلاف سطح قیمت محصولات در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار نسبت به سطح شهر و از همه مهمتر راه‌اندازی زنجیره تامین برخی از محصولات در سازمان میادین و همچنین دسترسی راحت شهروندان به این محصولات طبق گزارش بانک مرکزی در ۵ ماهه نخست امسال ۵ همت در جیب پایتخت‌نشینان ذخیره شد.

وی افزود: طبق گزارش بانک مرکزی در ۵ ماهه نخست امسال ۴۹ هزار و ۸۵۷ میلیارد ریال بوده است. در واقع در ۵ ماهه نخست امسال نزدیک به ۵ همت در جیب تهرانی‌ها ذخیره شده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران ادامه داد: به جرأت می‌توان گفت که اجرای طرح زنجیره تامین در سازمان میادین یکی از بزرگترین موفقیت‌های این دوره مدیریت شهری است که باعث شد تا هم سفره شهروندان تهرانی رنگین‌تر و هم دسترسی آنها به محصولات غذایی ساده و ارزان‌تر از قیمت سطح شهر شود.

وی بیان کرد: مطالعات نشان می‌دهد با وجود نوسانات شدید قیمتی محصولات در سطح شهر، اما سازمان میادین سعی کرده تا روال ثابتی را برای دسترسی آسان و بدون دغدغه شهروندان به محصولات و مواد غذایی ایجاد کند. به عبارتی اگر در سطح شهر یک محصول که در سبد غذایی شهروندان جایگاه ویژه‌ای دارد، دچار کمبود شد؛ شهروندان پایتخت با خیال راحت همان محصول را به قیمت مناسب در میادین و بازار‌های تره‌بار محله‌ای تهیه کنند.

بختیاری‌زاده یادآور شد: توسعه کمی بازار‌های محله‌ای در ۳۵۱ محله پایتخت از دیگر برنامه‌هایی است که در این دوره مدیریت شهری در دستور کار سازمان میادین قرار دارد و بر همین اساس در کنار توسعه کمی بازار‌ها بهبود کیفی وضعیت بازار‌هایی که در سال‌های گذشته ساخته شده نیز در برنامه‌ریزی‌های عمرانی در اولویت است.

انتهای پیام/


برچسب ها: میوه و تره بار

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *