صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

فراخوان رئیس عدلیه به اصحاب رسانه

صفحات داخلی

ثبت ۵۳ میلیون و ۳۲۵ هزار سفر طی شهریورماه در مترو تهران

۱۴ مهر ۱۴۰۴ - ۱۰:۴۱:۱۰
کد خبر: ۴۸۶۰۱۴۰
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از افزایش سفر‌های شهری در شهریورماه خبر داد و گفت: تعداد سفر‌های انجام‌شده در مترو تهران طی ماه گذشته به ۵۳ میلیون و ۳۲۵ هزار و ۳۶۰ سفر رسید که نسبت به مردادماه رشدی بیش از ۴ درصد را نشان می‌دهد.

به گزارش شهر، هادی زند با بیان اینکه در شهریورماه امسال در مجموع ۵۶ هزار و ۶۶۱ حرکت قطار در خطوط هفت‌گانه مترو برای خدمت‌رسانی به شهروندان انجام شد، افزود: در این میان، خط ۴ با ۱۰ هزار و ۱۴۱ حرکت (معادل ۱۸ درصد کل حرکت‌ها) بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به رشد دو میلیون سفر نسبت به مردادماه تصریح کرد: در شهریور تعداد مسافران مترو تهران به ۳۲ میلیون و ۲۰۹ هزار و ۳۰۹ نفر رسید که در مقایسه با ماه قبل، یک میلیون و ۲۴۶ هزار و ۳۱۷ نفر افزایش داشته است. به این ترتیب، مجموع سفر‌های انجام‌شده در این ماه به ۵۳ میلیون و ۳۲۵ هزار و ۳۶۰ سفر رسید.

زند در ادامه به معرفی پرترددترین ایستگاه‌های هر خط پرداخت و اظهار داشت: در خط ۱ ایستگاه پانزده خرداد با ۹۶۵ هزار و ۴۷۷ مسافر، در خط ۴ ایستگاه تئاتر شهر با ۸۱۱ هزار و ۳۵۸ مسافر، در خط ۲ ایستگاه امام خمینی (ره) با ۷۳۷ هزار و ۳۵۸ مسافر، در خط ۳ ایستگاه میدان حضرت ولی‌عصر (عج) با ۶۲۱ هزار و ۴۲۰ مسافر، در خط ۵ ایستگاه گلشهر با ۶۱۹ هزار و ۴۶۸ مسافر، در خط ۶ ایستگاه امام حسین (ع) با ۳۱۹ هزار و ۹۹۶ مسافر و در خط ۷ ایستگاه میدان کتاب با ۲۱۵ هزار و ۹۸۷ مسافر، پرترددترین ایستگاه‌های هر خط بودند.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در پایان با بیان اینکه طبق آمار، روز ۹ شهریور شلوغ‌ترین روز مترو پایتخت بوده و ساعات اوج تردد نیز صبح‌ها از ۷ تا ۸ و عصر‌ها از ۱۷ تا ۱۸ گزارش شده است، تأکید کرد: اطلاع شهروندان از ساعات پرتردد و برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای سفر‌های درون‌شهری، علاوه بر توزیع بهتر ترافیک مسافری، به ارتقای کیفیت خدمات نیز کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *