صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

فراخوان رئیس عدلیه به اصحاب رسانه

صفحات داخلی

معاون قضایی و اجرایی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب استان تهران و سرپرست دادسرای ناحیه ۷ تهران در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه به مشکلات مراجعان رسیدگی کردند

۲۹ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۲:۴۳:۳۶
کد خبر: ۴۸۵۲۲۸۱
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
معاون قضایی و اجرایی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب استان تهران و سرپرست دادسرای ناحیه ۷ تهران با حضور در مرکز ارتباط مردمی قوه قضاییه به بررسی مشکلات حقوقی و قضایی مراجعه کنندگان پرداختند و دستورات مقتضی را صادر کردند.

پیرو منویات مقام معظم رهبری که مردمی بودن و مهمتر از آن مردمی ماندن را از ویژگی‌های لازمِ هر مسئول نظام اسلامی خواندند و در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه به مسئولان قضایی که در رسیدگی به امور قضایی مردم باید نهایت دقت و سرعت را اِعمال کنند و به هیچ وجه در پیشبرد امور مردم تأخیر نیندازند و این امور را به فردا و یا زمان آتی موکول نکنند، بازیار معاون قضایی و اجرایی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب استان تهران و فرزادنیا سرپرست دادسرای ناحیه ۷ تهران با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه به صورت مستقیم و بدون واسطه با مراجعه کنندگانی که برای رفع مشکلات حقوقی و قضایی خود به این مرکز مراجعه کرده بودند دیدار و به پرونده‌های آنها رسیدگی کردند.

بازیار معاون قضایی و اجرایی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب استان تهران با حضور در اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه به مشکلات حقوقی و قضایی ۲ نفر از مراجعه‌کنندگان به صورت مستقیم و چهره به چهره و ۵ فقره پرونده به صورت استحضاری رسیدگی و دستورات لازم را جهت پیگیری و بررسی به مشکلاتشان را صادر کرد.

بازیار در حاشیه ملاقات‌های مردمی اظهار کرد: ملاقات‌های مردمی نقش موثر و بی بدیلی در ارتباط میان مسئولان قضایی و مردم عزیز دارد و ریاست قوه قضاییه نیز در بیاناتشان بر این امر تأکید دارند و همچنین در سند تحول و تعالی نیز به این امر توجه ویژه شده است؛ که خوشبختانه در قوه قضاییه با اختصاص یک اداره کل این خدمات به شهروندان ارائه می‌شود.

وی افزود: اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه مرکز پالایش و رسیدگی به درخواست‌های مردمی واصله در سفر‌های استانی ریاست قوه قضاییه است، که توسط همکاران قضایی با تجربه و کارشناسان مستقر در این مرکز بررسی و به مراجع ذیصلاح ارجاع داده می‌شوند. امروز طبق برنامه و هماهنگی‌های از قبل صورت گرفته شده توفیق حاصل شد به ۷ فقره پرونده به صورت استحضاری و مستقیم رسیدگی کرده و دستوراتی را جهت رفع مشکلاتشان را صادر کنیم که ان شاءالله آنچه که مطلوب است و باعث رضایت مندی مراجعه کنندگان و در نهایت رضایت خداوند متعال را حاصل می‌شود به عمل آورده باشیم.

فرزادنیا سرپرست دادسرای ناحیه ۷ تهران با حضور در اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه به ۲ فقره پرونده به صورت استحضاری رسیدگی و با ۳ نفر از مراجعین به صورت چهره به چهره ملاقات و ضمن استماع اظهارات و دریافت لوایح متقاضیان، دستورات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *