صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

به برکت انقلاب اسلامی، ملت‌ها به مقابله با جهانخواری آمریکا برخاسته‌اند

۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷:۱۹
کد خبر: ۴۸۴۵۹۰
دسته بندی‌: سیاست ، دفاعی و مقاومت
معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: دشمن درصدد ایجاد قدرت بازدارنده در برابر ماست در حالی که از نظر ثروت وتجهیزات پیشرفته تر هستند.

به گزارش گروه سیاسی ، سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی معاون هماهنگ کننده سپاه در اختتامیه هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآنکریم خانواده‌های پاسداران در تالار قدس حرم مطهر رضوی مشهد اظهار داشت: دشمن درصدد ایجاد قدرت بازدارنده در برابر ماست و ما پس از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، در شرف تکمیل شدن هستیم؛ همانطور که در قرآن، روایات معصومین و سیره علمای اسلام، عدد ۴۰ معنای خاصی داشته و دارد.

وی ادامه داد: چرا با این میزان دشمنی علیه انقلاب اسلامی ما در اوج قدرت هستیم و دشمنان ما اذعان می‌کنند باید دنبال قدرت بازدارنده در برابر ما باشند در حالی که از نظر ثروت و تجهیزات پیشرفته‌تر هستند.

وی با بیان اینکه باید علت را در قواعد قرآنی جستجو کرد، گفت: مبنا و اساس این نهضت خونین، از زمانی که به رهبری امام راحل شروع شد تاکنون که حدود ۳۰ سال است به رهبری امام حاضرمان با قدرت ادامه پیدا کرده است، اسلام و قرآن در حیات درونی امام و مردم انقلابی و مسلمان ما بوده که همچنان ادامه دارد.

سردار فدوی تاکید کرد: در چند روز باقی مانده به ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ زبان و عمل ما باید نشان دهد که در این چهل سال به تکمیل شدن نائل شدیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه اضافه کرد: امروز کشوری که از لحاظ پارامتر‌های قدرت نظیر جمعیت، ثروت و وسعت کشوری ضعیف محسوب می‌شود به مخالفت علیه آمریکا برمی‌خیزد در حالی که در گذشته اصلا چنین نبود و در اثر برکات انقلاب اسلامی ملت‌های دیگر نیز در این روال قرار گرفته‌اند.

سردار فدوی افزود: مفتخریم که چهل سال است که مردم ما در عمل به قرآن، بهترین محک را خوردند و دلیل آن ۲۰۰ هزار شهید است که در وصیت‌نامه تمامی آنان گفته شده که برای پیروی از قرآن و دستور خداوند به میدان نبرد رفتند.

در مراسم اختتامیه هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خانواده پاسداران سپاه حجت‌الاسلام کاظم زنگنه مسوول سازمان فرهنگی خانواده سپاه پاسداران گفت: مسابقات مقدماتی قرآن در تمامی رده‌های سپاه در سراسر کشور و مسابقات نیمه نهایی قرآن در ۵۵ رده از رده‌های سپاه با حضور ۳۸ هزار نفر شرکت کننده برگزار شد.

حجت‌الاسلام زنگنه افزود: ۸۰۰ نفر از فرزندان و همسران پاسداران سپاه در مسابقه نهایی در رشته‌های حفظ، تحقیق، ترتیل، مفاهیم ۱ و ۲ شرکت کردند که ۶۵ برگزیده این مسابقه لوح تقدیر خود را دریافت می‌کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *