صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

طرح پولی شدن تونل‌های تهران فقط در مرحله پیشنهاد است

۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰:۰۷
کد خبر: ۴۸۴۲۳۸
دسته بندی‌: جامعه ، عمومی
مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهردارى تهران به دنبال انتشار خبرى مبنى بر پیشنهاد پولى شدن عبور از تونل هاى شهرى از سوى معاونت حمل و نقل و ترافیک شهردارى تهران، توضیحات زیر را ارائه داد.

به گزارش گروه جامعه  به نقل از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، به دنبال انتشار خبری در مورد پولی شدن عبور از تونل‌های شهری از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، در اطلاعیه این مرکز آمده است: طرح اخذ بهاى تردد از تونل هاى شهرى در قالب لایحه از سوى معاونت حمل و نقل و ترافیک شهردارى تهران پیشنهاد شده و صِرف ارائه پیشنهاد به منزله پذیرش آن نیست و ارسال آن به شوراى اسلامى شهر تهران مستلزم تایید آن در شهردارى تهران است. این طرح هنوز به استحضار و تایید دکتر حناچی شهردار تهران نرسیده و صرفا در مرحله پیشنهاد است.

شهرداری تهران در ادامه اطلاعیه خود آورده است: هر گونه طرحى که در دوره جدید مدیریت شهرى به اجرا در مى آید، در راستاى مصلحت و منفعت عمومى جامعه خواهد بود و در این دوره هیچگونه طرحى که برخلاف مصالح شهر و منافع شهروندان باشد، اجرا نمى شود.

همچنین در این اطلاعیه تاکید شده مدیریت شهرى با درک شرایط دشوار اقتصادى موجود جامعه، خود را در کنار شهروندان مى داند و از اجراى هر گونه طرحى که باعث افزایش هزینه، ایجاد دشوارى و بروز نگرانى براى شهروندان شود، اجتناب خواهد کرد.

 انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *