صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

خودم هم جذب شخصیت «حضرت والا» شدم!

۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲:۰۸
کد خبر: ۴۸۳۳۵۹
بازیگر نقش حضرت والا در سریال «بانوی عمارت» بیان کرد که در همان مرحله خواندن فیلمنامه مجذوب پیچیدگی‌های این شخصیت شده بود.

به گزارش گروه فضای مجازی ، صالح میرزاآقایی درباره نقش جهانبخش میرزا و حضرت والا در سریال «بانوی عمارت» که آخرین قسمت از آن به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد به تازگی روی آنتن رفت، گفت: بازخورد‌هایی که من از این سریال گرفتم تقریبا با بازخورد‌های نقش داوود در سریال «گمگشته» برابری می‌کند که سال ۸۰ از تلویزیون پخش شد و شاید من بعد از حدود ۱۷ سال دوباره با چنین حجمی از واکنش‌ها و محبت مردم مواجه شده‌ام.

این بازیگر اضافه کرد: آن زمان هم بازی در نقش «گمگشته» سروصدا به پا کرد و باعث شد نقش‌های بسیاری به یک جوان ۳۱ ساله پیشنهاد شود.

وی درباره نقش‌های مختلفی که در این سال‌ها بازی کرده است، بیان کرد: من بازیگری هستم که از ایفای نقش‌های متفاوت به شدت استقبال می‌کنم، چون این تفاوت نقش‌آفرینی، گریم‌های گوناگون را با خود به همراه دارد و الگویم در دنیای بازیگری در اینگونه تمایزها، رابرت دنیرو است؛ بازیگری که به شدت روی من تاثیرگذار بوده و هست.


این بازیگر با اشاره به گریم خود در این سریال عنوان کرد: خوشبختانه صورت من برای هر نوع گریمی انعطاف‌پذیر است و گریم خود در این سریال را هم بسیار دوست داشتم. این گریم با آن فرم سبیل و سالک روی صورت و مو‌هایی به سبک قاجار توسط مجید اسکندری طراحی شد که آنقدر برای مخاطب باورپذیر و جالب بود که بسیاری می‌گفتند از همان هیبت و سبیل در زندگی روزمره‌ام استفاده کنم. این چهره‌پردازی و هیبت در عین اینکه قرار بود برای نقش حضرت والا و جهانبخش میرزا کاریزماتیک باشد از طرف مردم هم پذیرفته شده بود.

میرزاآقایی اضافه کرد: من دوستی قدیمی به نام حسام نورانی دارم که سال گذشته اواخر اجرای نمایش «اعتراف» به کارگردانی شهاب حسینی به دیدن این نمایش آمد و بعد از آن مرا به دفتر عزیزالله حمیدنژاد دعوت کرد. من به دفتر وی رفتم و حمیدنژاد از همان ابتدا درباره جذابیت و پیچیدگی‌های شخصیت جهانبخش میرزا و حضرت والا برایم صحبت کرد و من در همان جلسه نخست مجذوب این کاراکتر شدم.

وی اضافه کرد: البته خیلی دوست داشتم چهره حضرت والا دیرتر آشکار می‌شد و مردم را تشنه‌تر می‌کرد و فکر می‌کنم رازآلودگی این نقش هم مردم و هم من را به خود مجذوب کرده بود.

بازیگر نقش حضرت والا در پایان یادآور شد: باید تاکید کرد که این سریال خروجی یک کار تیمی است که حضور تک‌تک افراد در شکل‌گیری این کار تعیین کننده بود. در انتها خرسند و شادمانم که این سریال توانست خانواده‌ها را در شب‌های سرد زمستان در کنار هم پای تلویزیون بنشاند.

 

 

منبع:مهر
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *