صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

فراخوان رئیس عدلیه به اصحاب رسانه

صفحات داخلی

ارائه بیش از ۶ هزار خدمت الکترونیک و غیرحضوری به تاکسیرانان تهرانی در ایام تعطیلات نوروز

۱۶ فروردين ۱۴۰۴ - ۱۱:۵۹:۲۸
کد خبر: ۴۸۲۸۶۵۲
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از ارائه بیش از ۶ هزار خدمت الکترونیک و غیرحضوری به تاکسیرانان تهرانی در ایام تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

به گزارش شهر، شادی مالکی به رویکرد استفاده از فناوری‌های نوین در بهبود فرآیند‌ها و هوشمندسازی خدمات تاکسیرانی پایتخت اشاره کرد و گفت: ما در راستای پیشگیری از اتلاف وقت، کاهش هزینه‌ها و از همه مهمتر کاهش مراجعه حضوری رانندگان تاکسی و ارائه خدمات بهینه و سریع به این قشر عزیز پرمشغله و زحمتکش، به سمت هوشمندسازی خدمات حرکت کردیم.

وی با اشاره به پاسخگویی به درخواست تاکسیرانان برای ارائه خدمات غیرحضوری توسط سازمان، افزود: از ابتدای آبان ماه سال گذشته، پروانه‌های تاکسیرانی به صورت الکترونیکی صادر شده است که خوشبختانه افزایش سطح خدمات‌رسانی در سطح شهر و رضایت تاکسیرانان را به همراه داشته است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: در ایام تعطیلات نوروز امسال نیز با توجه به غیر حضوری نمودن خدمات اداری به تاکسیرانان تا روز نهم فروردین ماه تعداد ۲۵۲۳ مرخصی آنلاین و تعداد ۴۰۵۲ پرداخت بهای خدمات آنلاین انجام شده است.

مالکی خاطرنشان کرد: در حال حاضر رانندگان محترم تاکسی می‌توانند از طریق درگاه اتوتاکسی، خدمات مربوط به صدور پروانه تاکسی، پرداخت عوارض، ثبت مرخصی را دریافت نمایند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *