صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

فراخوان رئیس عدلیه به اصحاب رسانه

صفحات داخلی

دادستان اصفهان: خدمات ارائه‌ شده به مسافران نوروزی نماد فرهنگ و مهمان‌نوازی مردم اصفهان است

۰۶ فروردين ۱۴۰۴ - ۱۱:۱۴:۴۵
کد خبر: ۴۸۲۷۴۴۰
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان گفت: میزبانی و پذیرایی از مسافران نوروزی، چهره واقعی استان را منعکس می‌کند و خدمات ارائه‌شده توسط دستگاه‌های اجرایی، نماد فرهنگ و مهمان‌نوازی مردم اصفهان است و تأثیر قابل‌توجهی بر نگاه مسافران به استان دارد.

سیدمحمد موسویان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان اظهار کرد: میزبانی و پذیرایی از مسافران نوروزی، چهره واقعی استان را منعکس می‌کند و خدمات ارائه‌شده توسط دستگاه‌های اجرایی، نماد فرهنگ و مهمان‌نوازی مردم اصفهان است و تأثیر قابل‌ توجهی بر نگاه مسافران به استان دارد.

وی در بازدید از باغ فدک اظهار کرد: جلسات ستاد سفر نوروزی استان اصفهان از شهریور سال گذشته آغاز و به‌طور مستمر با حضور نمایندگان تمام دستگاه‌ها برگزار شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان اظهار کرد: با نزدیک شدن به ایام عید و تعطیلات نوروزی، آمار برگزاری این جلسات افزایش یافت تا هماهنگی‌های لازم برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی انجام شود.

وی تاکید کرد: هدف از تشکیل ستاد سفر، ایجاد هماهنگی میان دستگاه‌های مختلف همچون قوه قضاییه، نیروی انتظامی، شهرداری و سایر نهاد‌های مسئول است تا در صورت وجود خلأ‌های اجرایی، این نواقص در جلسات ستاد مرتفع شوند.

موسویان با اشاره به اهمیت مصوبات شورای تأمین استان که با حضور استاندار و اعضای اصلی برگزار می‌شود، گفت: این تصمیمات برای تمام دستگاه‌ها لازم‌الاجرا بوده و در راستای ارائه بهترین و شایسته‌ترین خدمات به مسافران نوروزی اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: میزبانی و پذیرایی از مسافران نوروزی، چهره واقعی استان را منعکس می‌کند و خدمات ارائه‌شده توسط دستگاه‌های اجرایی، نماد فرهنگ و مهمان‌نوازی مردم اصفهان است و تأثیر قابل‌توجهی بر نگاه مسافران به استان دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان خاطرنشان کرد: نظرات مثبت یا منفی مسافران در مورد خدمات نوروزی اهمیت زیادی دارد، زیرا تجربه یک مسافر می‌تواند در معرفی اصفهان به سایر استان‌ها مؤثر باشد.

موسویان با اشاره به حضور فعال نیروی انتظامی، شهرداری، آتش‌نشانی و اورژانس در باغ فدک گفت: تلاش تمام دستگاه‌ها باید در راستای فراهم‌سازی تعطیلاتی آرام و بدون مشکل در چهارچوب قانون برای مسافران باشد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان با اشاره به برگزاری جلسات کمیته چهارجانبه در راستای هماهنگی هرچه بیشتر تاکید کرد: نیاز است هماهنگی‌ها در بعضی حوزه‌ها تقویت شود و در همین راستا، جلسه‌ای مشترک با مسئولان مربوطه برگزار خواهد شد تا چالش‌های موجود بررسی و راهکار‌های لازم ارائه شود.

موسویان با تأکید بر ضرورت توجه بیشتر به بخش فرهنگی گفت: اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در مباحث مختلف از جمله  مسائل ایمنی سفر باید افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به لزوم افزایش تعداد بنر‌های فرهنگی در سطح مجموعه باغ فدک اضافه کرد: لازم است این موارد تقویت شود و همچون راه‌اندازی پویش «نه به تصادف» در ایام نوروز، پیام‌های فرهنگی و ایمنی در بدو ورود مسافران به باغ فدک و از طریق سیستم‌های اطلاع‌رسانی و رسانه‌های عمومی به آنها منتقل شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان با اشاره به تجارب سنوات گذشته اظهار کرد: سال‌های گذشته مواردی همچون سرقت از داخل چادر‌های مسافران و درگیری‌های فیزیکی در مجموعه باغ فدک رخ داده بود، اما با اجرای اقدامات پیشگیرانه همچون استفاده از هلی‌شات برای نظارت بر محوطه، این مشکلات در سال گذشته به حداقل رسید و این تدابیر باید ادامه پیدا کند تا امنیت و آرامش کامل در محل‌های اسکان مسافران برقرار باشد.

موسویان گفت: امیدواریم با اجرای تصمیمات اتخاذشده، مسافران نوروزی تعطیلاتی ایمن و خوشایندی را در استان اصفهان تجربه کنند و اقدامات انجام‌شده بتواند رضایت آنها را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *