صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

فراخوان رئیس عدلیه به اصحاب رسانه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

راهی برای جلوگیری از دریافت کرایه‌های خارج از نرخ مصوب توسط تاکسی‌ها/شهروندان با سامانه ۱۳۷ پلاس از تاکسی‌های متخلف شکایت کنند

۲۳ اسفند ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰:۰۲
کد خبر: ۴۸۲۴۸۶۱
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران ضمن اشاره به اینکه بدون سیستم هوشمند نظارت بر تاکسی‌ها بسیار دشوار است، گفت: شهروندان در این روزها می‌توانند از طریق سامانه ۱۳۷ پلاس شکایتاشان از تاکسی‌‌ها را ثبت کنند.

یکی از مشکلاتی مردم شهر تهران در روزهای پایانی سال با آن مواجه هستند افزایش کرایه‌های تاکسی‌های دربستی به ویژه در محدوده بازار و اطراف مراکز خرید است. 

در همین رابطه شادی مالکی، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در گفت‌وگو با میزان بیان کرد: بدون سیستم هوشمند نظارت بر تاکسی‌ها بسیار دشوار است و تمام دغدغه برای راه‌اندازی سیستم تاکسی برخط و  همچنین تاکید شهردار محترم تهران و معاون محترم حمل و نقل ترافیک نیز بحث نظارت هوشمند بر عملکرد تاکسی‌ها است.

وی ضمن اشاره به اینکه در گام اول تاکسی‌های خطی تحت نظارت هوشمند قرار می‌گیرند، ادامه داد: به امید خدا بعد از اینکه تاکسی‌های دربستی‌ و گردشی نیز به این عرصه خدمتی بپیوندند می‌توانیم نرخ کرایه دریافت شده از مسافران را از طریق همین سامانه رصد کنیم و دیگر امکان دریافت کرایه‌های خارج از نرخ مصوب وجود نخواهد داشت. 

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه شهروندان در این روزها می‌توانند از طریق سامانه ۱۳۷ پلاس شکایشان از تاکسی‌‌ها را ثبت کنند، افزود: ما تقریبا در بیشتر پایانه‌ها و ایستگاه‌هایی که در چهارراه‌های خاص و میادین بزرگ هستند گشت‌های نظارتی را مستقر داریم و سرپرستان در این پایانه‌ها و خطوط مستقرند ، شهروندان همچنین می‌توانند به صورت چهره به چهره این موارد را منتقل کنند و مطمئن باشند که پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: تاکسی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *