صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

رد «اس. پی. وی» برای فروش نفت در برابر خرید غذا/ ادامه ایرادات شورای نگهبان به لایحه «سی. اف. تی»/ نخستین جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت‌الله آملی‌لاریجانی/ جدیدترین تیربار نزسا

۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰:۲۶
کد خبر: ۴۸۲۴۷۱
دسته بندی‌: سیاست ، گزارش و تحلیل
امروز در صفحه سیاسی خبرگزاری میزان اخبار متنوعی منتشر شد؛ از رد «اس. پی. وی» برای فروش نفت در برابر خرید غذا تا ادامه ایرادات شورای نگهبان به لایحه «سی. اف. تی».
به گزارش گروه سیاسی ، امروز در صفحه سیاسی اخبار متنوعی منتشر شد؛ از رد «اس. پی. وی» برای فروش نفت در برابر خرید غذا تا ادامه ایرادات شورای نگهبان به لایحه «سی. اف. تی». 
 

خروج آمریکا از سوریه یک واکنش انفعالی و از سر ناچاری، استیصال و ضعف بود

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا گفت: گرچه آمریکایی‌ها مدعی شدند که خروج‌شان از سوریه به دلیل سقوط داعش بود، اما جهانیان در جریان حمایت‌های پیدا و پنهان آمریکا از داعش طی سالیان گذشته هستند.
 
«اس. پی. وی» را برای فروش نفت در برابر خرید غذا قبول نداریم
عضو کمیته هسته‌ای مجلس گفت: اگر قرار است کانال مالی ایران - اروپا موسوم به «اس. پی. وی» ما را به «فروش نفت در برابر خرید غذا» بکشاند ما این مسئله را قبول نداریم.
 
دعوا، دعوای بنیادی است چرا «راهبرد انتظار»؟
مترصد معجزه شدن از دوره جدید کنگره آمریکا، روی دیگر «راهبرد انتظار» است اما این حنا که کنگره با تحت فشار قرار دادن رئیس جمهور آمریکا، این رژیم را وادار به رویکردی متفاوت در برابر ایران کند رنگ نخواهد داشت چه آنکه «نانسی پلوسی» رئیس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا، ۹ تیر سال جاری در پیامی به نشست سالانه گروهک تروریستی منافقین در پاریس - مثلا مهد آزادی -، مردم و نظام ایران را تهدید کرد.
 
جدیدترین تیربار نزسا عملیاتی شد/ از بمب هواسُر تا موشک سهند ۳
روزهای خوش‌خبر حوزه دفاعی نظامی کشور در ۴۰ سالگی انقلاب همچنان ادامه دارد. خبرهای خوش این حوزه مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی متخصصان و مدیریت جهادی فرماندهان حوزه نظامی کشور است.
 
افغانستان بیشترین ظرفیت منطقه‌ای را برای پذیرش باقیمانده‌های داعش از سوریه و عراق دارد
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: افغانستان بیشترین ظرفیت در منطقه را برای پذیرش باقیمانده‌های داعش از سوریه و عراق دارد. به نظر می‌رسد آمریکایی‌ها با این روند موافق هستند زیرا در این صورت آنها موفق می‌شوند، گروهک‌های تروریستی را به سمت ایران و مرزهای غربی چین نیز انتقال دهند.
 
دولت و کشور را بسیار گران اداره می‌کنیم
عضو اقتصاددان مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: دولت و کشور را بسیار گران اداره می‌کنیم و نتیجه این شده است که ملت بزرگ ایران روز به روز در شرایط سخت و سخت‌تر زندگی و این مشکلات را تحمل می‌کنند.
 
جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت‌الله آملی‌لاریجانی برگزار شد + تصاویر
جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت‌الله آملی‌لاریجانی برگزار شد و رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس مجلس خبرگان رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی نیز در این جلسه حضور داشتند.
 
ایرادات شورای نگهبان به لایحه «سی.اف.تی» به قوت خود باقی است/ برای ۲۹۰ کرسی مجلس بیش از ۶ هزار نفر تأیید صلاحیت شدند/ افراد شایسته دیگری هم می‌توانستند انتخاب شوند
سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به بررسی لایحه موسوم به «سی.اف.تی»، گفت: دو ایراد از ایرادات شورای نگهبان مرتفع شده اما مابقی ایرادات به قوت خود باقی است.
 
قولی درباره «تائید طرح استانی‌شدن انتخابات مجلس» به نمایندگان نداده‌ایم
سخنگوی شورای نگهبان درباره اظهارات برخی نمایندگان مبنی بر «تائید طرح استانی‌شدن انتخابات مجلس» از سوی این شورا نگهبان، گفت: ما نسبت به همه مصوبات مجلس محترم «لابشرط» هستیم و هیچگونه اظهار نظری نداریم؛ اظهار نظر کارشناسی را هر جا که لازم باشد در اختیار نمایندگان قرار می‌دهیم، اما لزوما این موارد نظرات شورای نگهبان نیست.
 
همه دستگاه‌ها و نهاد‌های حقیقی نظام در فضایی که دشمن به سرمایه‌های واقعی جمهوری اسلامی طمع کرده باید برای برون رفت از مشکلات با همه توان تلاش کنند
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: در فضایی که دشمن به دست‌اندازی به سرمایه‌های واقعی جمهوری اسلامی به ویژه سرمایه‌های اجتماعی طمع کرده همه دستگاه‌ها و نهاد‌های حقیقی نظام جمهوری اسلامی باید برای برون رفت از این مشکلات دست در دست هم با همه‌ی توان تلاش کنند.
 
ایران به اظهارات مداخله‌جویانه وزیر خارجه انگلیس واکنش نشان داد
سخنگوی وزارت امور خارجه، گفت: متاسفانه وزیر خارجه انگلیس طی روز‌های اخیر در چند نوبت در خصوص موضوعی که اصولا ارتباطی به کشور متبوع وی ندارد، اظهاراتی عجولانه و نادرست مطرح کرده است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *