صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

فراخوان رئیس عدلیه به اصحاب رسانه

صفحات داخلی

اهمیت اطلاع‌رسانی به موقع درباره تأخیر یا ابطال پرواز‌ها به مسافران نوروزی

۱۶ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸:۲۲
کد خبر: ۴۸۲۴۳۳۹
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بر اهمیت اطلاع‌رسانی به موقع درباره تأخیرات یا ابطال پرواز‌ها به مسافران تأکید کرد و گفت: اطلاع‌رسانی به موقع می‌تواند فشارکاری همکاران ما در ترمینال‌های فرودگاه‌ها را کاهش دهد.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، جلسه هماهنگی سفر‌های نوروزی فی‌مابین شرکت‌های هواپیمایی و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به میزبانی این شرکت و با حضور معاون وزیر و مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها، مدیرکل دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری، مدیر عامل شرکت شهر فرودگاهی حضرت امام (ره) و مدیران عامل شرکت‌های هواپیمایی به منظور برنامه‌ریزی بهینه برای سفر‌های نوروزی و بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به هموطنان در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد برگزار شد.

در این نشست مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بیان داشت: مطابق تأکید وزیر راه و شهرسازی درباره انجام بهینه پرواز‌های نوروزی، گردهم آمدیم تا با بحث و گفت‌و‌گو، نوروزی متفاوت برای مسافران هوایی رقم بزنیم.

وی افزود: این شرکت آمادگی دارد با تمام ظرفیت فرودگاهی و همکاری با تمامی ایرلاین‌ها در خدمت مسافران نوروزی باشد.

امیرانی بر اهمیت اطلاع‌رسانی به موقع درباره تأخیرات یا ابطال پرواز‌ها به مسافرین تأکید کرد و گفت: اطلاع‌رسانی به موقع می‌تواند فشار کاری همکاران ما در ترمینال‌های فرودگاه‌ها را کاهش دهد.

وی در ادامه گفت: از ۲۰ روز پیش تمامی فرودگاه‌ها موظف شده‌اند نواقص احتمالی را شناسایی و تا قبل از نوروز ۱۴۰۴ حتی الامکان مرتفع سازند و ان‌شاءالله با رفع این نواقص، با شرایط خوب به استقبال مسافران نوروزی خواهیم رفت.

در این نشست مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی اظهار کرد: تعامل هر چه بیشتر میان شرکت‌های هواپیمایی و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران موجب بهبود کیفیت سفر هموطنان خواهد شد.

تدوین تفاهمنامه پذیرش مسافران هر ایرلاین توسط شرکت دیگر در صورت تاخیر یا ابطال پرواز

سامانی از تدوین تفاهم‌نامه‌ای برای پذیرش مسافران هر ایرلاین توسط ایرلاین دیگر در صورت تأخیر یا ابطال پرواز خبر داد و این اقدام را راهی مؤثر برای بهبود تجربه سفر به ویژه در ایام نوروز برشمرد.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی همچنین به مدیران عامل ایرلاین‌ها توصیه کرد که اختیارات تام را به روسای ایستگاه‌ها در تمام فرودگاه‌های کشور واگذار کنند تا بتوانند با حضور در محل خدمت خود به حل و فصل مسائل پیش آمده احتمالی در نوروز ۱۴۰۴ بپردازند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *