صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

فراخوان رئیس عدلیه به اصحاب رسانه

صفحات داخلی

گاتسالوف: ایرانی‌ها در جهانی حتی یک طلا هم نگرفتند/ کشتی‌گیران ایرانی با هُل دادن امتیاز می‌گیرند!

۰۶ آذر ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۱:۵۹
کد خبر: ۴۸۰۶۱۳۸
تعداد نظرات: ۶۷ دیدگاه
سرمربی تیم کشتی آزاد روسیه در مورد اینکه آزادکاران روس پس از مسابقه مقابل تیم ایران چه کار خواهند کرد، توضیحاتی را بیان کرد.

حاجی‌مراد گاتسالوف، سرمربی تیم کشتی آزاد روسیه در پاسخ به این پرسش که عنوان کرده پس از مبارزه سیداکوف احساس کردیم به نوعی انتقام شکست تیم کشتی فرنگی روسیه را از تیم ایران می‌گیریم، اما اینطور نشد، گفت: کشتی ورزش است و این قابل درک می‌باشد. در اوزان ۱۲۵ و ۹۷ کیلوگرم واضح است که حریفان قهرمان جهان و مدال‌آور المپیک بودند و در وزن ۸۶ کیلوگرم نیز ابراگیم کادیف قدرت حریف خود را آنطور که باید محاسبه نکرده بود.

گاتسالوف افزود: در ابراگیم کادیف این پتانسیل وجود دارد، که مبارزه بهتری داشته باشد. این مهم نیازمند جلسات تمرینی بیشتری است که ما آن را برگزار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه هدف ما قهرمانی اروپا، مسابقات جهانی و المپیک است، گفت: اگر وظیفه کشتی‌گیران ما، برنده شدن به هر قیمتی بود، طبیعتاً همه برای آن می‌جنگیدند. اما امروز کشتی‌گیران ما پس از دوران استراحت بعد از مسابقات جهانی روی تشک آمده بودند. با این حال ما آنها را طوری تنظیم کردیم که به نوعی با قدرت روی تشک حاضر شوند.

سرمربی تیم کشتی آزاد روسیه تصریح کرد: اگر آنها با قدرت کامل‌تری در المپیک و در تمامی اوزان می‌جنگیدند، احتمالاً همه چیز متفاوت بود. با این حال فقط راجع به سکو‌های نخست صحبت نمی‌کنیم. کشتی‌گیران آزاد روسیه ثابت کردند که می‌توانستند در بازی‌های المپیک روی سکو بایستند، اگر در این مسابقات شرکت می‌کردند.

سرمربی تیم کشتی آزاد روسیه، اظهار داشت: ایرانی‌ها در چهار وزن مسابقات جهانی، حتی یک مدال طلا هم نگرفتند. ما در هر چهار وزن برای مدال طلا جنگیدیم؛ بنابراین بچه‌ها واقعا در لیگ پادوبنی پس از مسابقات جهانی، خوب کشتی گرفتند. نفرات اندکی بعد از جهانی استراحت کردند. اما فقط یک نفر از فرم خارج شده بود. در واقع همه کشتی‌گیران در مناطق محل زندگی‌شان آموزش دیده بودند و بعد به مسابقات آمده بودند.

گاتسالوف با اشاره به اینکه همه ما می‌دانیم در ایران هزینه‌های آموزش بسیار زیادی صرف کشتی می‌شود، ادامه داد: می‌دانیم که ایران مرکز آموزشی بزرگی دارد که مخصوص کشتی‌گیران آزاد ایجاد شده است و کشتی‌گیران بسیاری در طول سال آنجا تمرین می‌کنند. من دوست دارم چنین مرکزی در روسیه نیز باز شود. وقتی جوانان با استعدادی در روسیه وجود دارند، باید آنها را در پایگاه‌های ویژه قرار دهیم، جایی که آنها آماده می‌شوند برای مبارزه در سطح بالایی روی تشک بروند.

وی عنوان کرد: چیزی که من را شگفت زده کرد این است اساساً ویژگی کشتی‌گیران ایرانی این است که اغلب با بیرون راندن حریفان از تشک امتیاز کسب می‌کنند. پیش از جهانی سه اردوی آموزشی - تمرینی داریم، ما یک کادر مربیگری جمع می‌کنیم و تمرینات‌مان را انجام می‌دهیم، کار جامعی انجام خواهیم داد. ما باید این را در نظر بگیریم و روی اشتباهات کار کنیم.

رقابت‌های دوستانه و تدارکاتی لیگ کشتی پادوبنی در کشتی آزاد به صورت تیم به تیم بین تیم‌های کشتی آزاد ایران و روسیه در سالن دینامو شهر مسکو برگزار شد. در این مسابقه هر تیم به ۵ پیروزی رسید و امتیاز مثبت دو تیم نیز ۲۱ برابر شد، اما تیم ایران با توجه به ۲ پیروزی با امتیاز عالی مقابل یک پیروزی با امتیاز عالی روسیه و همچنین ۵۴ امتیاز فنی مقابل ۵۲ تیم برتر شناخته شد.

انتهای پیام/



نظرات بینندگان
امیر
|
|
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۷
جووووون
امیر ناصر
|
|
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۷
باید هل دادن و امتیاز گرفتن از این روش ،از هدف اصلی کشتی گیران خارج بشه و بتوانند فن اجرا کنند وگرنه نمیشه با این شگرد امیدوار به کسب مدال طلا بود
عاشق وطنم
|
|
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۷
بااین تحلیل اون پنج وزن اول رو هم روسها باکمک داور گرفتن حتی باهل دادنم نتونستن .که البته همینطورهم بود
ناشناس
|
|
۰۸:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۷
ایران فقط تا 20سال قبل تو همه رشته ها موفق بودند و پرچم ایران رو بالا نگه میداشتند که برای ایران میجنگیدند نه برای پول همه اینا براپول میجنگند فقط هول میدند ببیند میشه یا نه شد که شد نشدم که نشد بازم چندمیلیاردی به جیب زده ایرانی اونوقت ایرانیه که برا ایران بجنگه
ناشناس
|
|
۰۶:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۷
ایرانی هایی که فن بلد نیستن فقط هل میدن مثل رحمان و حسن
امیر
|
|
۰۵:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۷
زادگاه فوتبال برزیله
زادگاه کشتی مازندران ایران
هر ورزشی تو زادگاه خودش قطعا قویتر از جاهای دیگه ظاهر میشه تو مازندران ورزش کشتی تو خون بچهاست
اس اس
|
|
۰۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۷
جناب گاتسالوف شماهم اگه داوری به نفع شما نبود اوزان سبک وزن هم یکی دو وزن می باختید'به یمن داوران خودتون پیروز شدید.
عزیزاله از مشهد
|
|
۰۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۷
کشتی گیران ایرانی فنی نیستند فقط هول میدن
ع ج
|
|
۰۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۷
خدا وکیلی درست میگه؛کشتی رحمان عموزاد دیدم همه با حل دادن چند امتیاز گرفت
ناشناس
|
|
۲۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
هل دادن کار هر کسی نیست هر کسی هل میده یعنی زور داره
محسن
|
|
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
با داوری هم باختن فشاری شدن???
آرش بیرانوند
|
|
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
در مسابقه ای که بین تیم کشورمون و روسیه صورت گرفت، هرچند انتظار بیشتری از کشتی‌گیرانی مثل عموزاد و امیرحسین یزدانی میرفت و این دونفر مسابقه خود را واگذار کردن، و با وجود قضاوت بدی که در چند وزن صورت گرفت و به شکل واضحی داوران، در آن اوزان به نفع روسیه سوت میزدن،باید به کادر فنی تیم وپنج کشتی گیری که مسابقه ۵بر صفر را جبران کردن و مسابقه رو برنده شدن،خسته نباشید گفت و امیدوارم،از این مسابقه چیزهای مفیدی آموخته باشند.????
یید
|
|
۲۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
بله فقط هل دادن
هرمز ایرانی
|
|
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
بلاخره وقتی می‌شود با هل دادن به بیرون امتیاز گرفت چرا نباید از آن استفاده کرد .این حرف گاتسالوف بعنوان یک کشتی‌گیر حرفه ای نشان دهنده اینست که باخت کشتی فرنگی و آزاد روسیه توسط ایران خیلی برایش سنگین بوده .زمانی بیرون رفتن پا از تشک امتیاز نداشت الان دارد یعنی حریفی که عقب میکشد و در لاک دفاعی فرو رفته بشود از آن امتیاز گرفت .این قدرت بدنی یک کشتی‌گیر را می‌رساند. البته نباید فنون کشتی را کنار گذاشت و فنی نزد . البته کشتی‌گیران روس طوری در موقع دفاع در لاک خود فرو می‌روند که فن زدن به آنها خیلی سخت می‌شود و خوب کشتی‌گیران ایران با هوش و نبوغ بالا پای آنها را از تشک خارح می‌کنند و امتیاز می‌گیرند
ناشناس
|
|
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
خوب شما هم هول می‌دادید تا توی کشور خودتون نبازید!
محسن
|
|
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
یکی نیست به گاتسالوف بگه مدیون داوری هستن که با ایران ۵ پنج شدن؟
نوربخش
|
|
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
وقتی شما جلو بودید دفاعی کشتی میگرفتن راه مقابله همون هل دادن، اما کشتی ایران هم داره از لحاظ فنی ضعیف میشه بخصوص کشتی آزاد وسبک وزن
علیرضا
|
|
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
کشتی گیران روس فن ردوبدل می‌کنند ولی کشتی گیران ما فقط زیر کتف و هل دادن به بیرون،در ضمن اونایی که زیر میگیرن وخاک می‌کنند توی خاک هیچ کار مثبتی انجام نمیدن،کشتی گیرای قدیمی ما در خاک فن های بی نظیری میزدند،الان فتیله پیچ شده بهترین روش امتیاز گیری واسه ژاپنی‌ها
ایمان
|
|
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
خب شما هم میخاستی هل بدی ،بدلشو بزنی اگه کشتی گیر بودی میتونستی چطور پنج وزن اول کشتی گیرا مون هل ندادن
کشتی گیر بیکار
|
|
۲۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
حالا شما ناراحت نباشید یک مرکز هل دادن بازکنید و آموزش دهید وامتیاز بگیرید. گاگالو تسیاگالوف ف
سید
|
|
۲۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
باید فنی صحبت کرد و بدون غرض، وقتی حریف راه نمیده و کشتی رو بسته و رو زمین میشینه
چکار باید کرد؟؟؟
وقتی خود روس ها میان و که اخطار اول رو بگیرن و با اخطار برنده بشن ، اینا همه علامت سوال هستش.
ناشناس
|
|
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
روس‌ها با کمک داوران امتیاز می‌گرفتند
بهلول
|
|
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
اینو خداییش،درست میگه هل دادن شدن هنر کشتی آزادوفرنگی ما .فنون پرتابی والباقی هیچ.
کامران
|
|
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
روسیه هم با ناداوری برنده می‌شد حالمون گرفته شد
علی
|
|
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
سلام
باید به گشتی گیران آموزش بدهند که هول دادن را کمتر کنند و فنون زیبای کشتی ایرانی را بکار بگیرند مانند کشتی گیران قدیمی ایرانی و از طرفی مربی و رئیس فدراسیون
حسن
|
|
۱۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
شما هم هرجا نتونی نتیجه بگیری با ناداوری کارت پیش میبری حتی تو بازیهای دوستانه
ناشناس
|
|
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
چرت گفته حق همه کشتی گیرای ایرانی رو خوردن با ناداوری این مسابقات دوستانه بود اونا از داور هم استفاده کردند واسه بردن رسم پهلونی این نیستش.
ناشناس
|
|
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
چرت گفته حق همه کشتی گیرای ایرانی رو خوردن با ناداوری این مسابقات دوستانه بود اونا از داور هم استفاده کردند واسه بردن رسم پهلونی این نیستش.
ناشناس
|
|
۱۸:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
کاملا درست میگه
MS
|
|
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
جناب گاتسالوف شما که خودت کشتی گیری باید بدونی حق کشی و نامردی تو کشتی اصلا جوانمردانه نیست روسیه بخاطر برنده شدن همه مدل حق خوری کرد اما باز این ایران بود که برنده میدان شد تازه با دبیر و درستکار خدا رو شکر کن که رسول خادم سر مربی نبود که اگر بود بعید میدونم یک کشتی گیر روس میتونست پوئن بگیره تمام
وحید
|
|
۱۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
ینی با هل دادن دو بار با امتیاز عالی حریفو شکست دادن
ناشناس
|
|
۱۸:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
داوری روس‌ها خجالت آور بود به هرقیمتی میخواستن به اصطلاح! ورزشکارشون برنده بشه چیزی نمونده بود داور وسط دوخم کشتی گیر ایرانی رو بگیره حالم بهم خورد از داوری روسیاه...دقیقن مث ترکها
علیرضا
|
|
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
هل دادیم و بردیم شما هم هل بده و ببر??????
S j
|
|
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
والا خجالتم خوب چیزیه
برد واستون مهم نبود ولی کل کشورتون ب هر دری زد ک شما برنده شید.
داوری هم ک اصلا ایراد نداشت
ولی با تمام این شرایط باختید
ناشناس
|
|
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
متاسفانه حقیقت رو گفته فن نمی‌زنن بیشتر هول میدن.مخصوصا ت فرنگی
مم
|
|
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
کیفیت کشتی آزاد ایران هر روز داره پایین تر میادش
ناشناس
|
|
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
کشتی گیرا تو که فقط دستاشون بستن دفاع کردن خوبن ، مگه راهی گذاشتین برای بازی با اون داورا مسخرتون ، کشتی گیرات فقط دستات بسته و‌دفاع کردن
سید مرتضی
|
|
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
وقتی هادی عامل زیر کتف زدن و هل دادن سبک قهرمانان ما می داند و دیگه چه توقعی از لحاظ فنی به این مسابقات باید داشته باشیم...
ناشناس
|
|
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
باختی حالا چرا خودزنی میکنی
رضا
|
|
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
آقای گاتسالف حرفی را زد که من که تا اندازه‌ای دستی در این رشته ورزشی داشته و دارم جندین ساله که میزنم کشتی ایران اول فقط به فکر هل دادن وبعد شاید برن دنبال فن زدن اگه بتونن
Ehsan
|
|
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
چرا به ناداوری های داوران روس هیچ اشاره ای نمی کنی تو هیچ کشتی که برابر پیش می رود به یک کشتی گیر سه بار اخطار سی ثانیه نمی دهند و جز دوسه مورد همه داوری ها ناعادلانه بود و همین برای درهم شکستن روحیه کشتی گیر کافیه
س
|
|
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
سلام نمونه بارز خود گول زدن به سبک روسی...
اگر داوری کمک شما نبود به جز دو کشتی گیر سبک وزن شما نمی توانست برنده باشد و ایرانی ها روس ها را می بردند.
علی
|
|
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
نه. باهول دادن حریف رو بهم ریختن زارع هم که هول میداد از پا هم امتیاز گرفت
بیخودی شلوغش نکنید
نادر
|
|
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
کشتی گیروتیم کشتی بایدبرنامه ریزیش طوری باشه که صدشوبذاره برای المپیک،اماکشتی ماوروزنامه های مابابرددرتورنمنت های بی ارزش جوگیرمیشن وکیف میکنندودرالمپیک زنگ تفریح دیگرکشورهامیشن...
افشین شریفی
|
|
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
حالا که وقیحانه تو کشور خودتون شکست خوردید ، دنبال بهانه تراشی هستید !؟

اگه ایرانی ها با هول دادن امتیاز گرفتن ، شما ها با ناداوری امتیاز گرفتید !

خدا رو شکر که پهلوونهای ایرانی رسواتون کردن
علی
|
|
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
بعله بعله راست میگه
مخصوصا داوری ها ??
متین
|
|
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
دقیقا درست اشاره کرد نمی‌دونم از حسن یزدانی یاد گرفتن این هل دادن این نمیشه کشتی گرفتن
قاسم
|
|
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
واقعا آقای گاتسالوف کاربردی یا نمیدیدی،که اگه ناداوریها نبود نهایتا تو دو وزن برنده بودید
ناشناس
|
|
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
کشتی گیرایه ما اگه خاک وهل دادن رو ازشون بگیری دیگه میمونن چه فنی بزنن.کشتی مدل به مدل فن داره وخیلیاش اصیل ایرانی هسش ومتاسفانه کشتی ما شده خاک وزیرکتفو وهل دادن.نمیدونم مربیایه ما بی دانشن یا کشتی گیرایه ما عادتشون شده!!!!؟؟؟
احمد
|
|
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
سلام کشتی گیران روس فقط از اشک فرار می‌کردند. اگه می ایستادند که مجبور می‌شدند یا خاک بشن یا امتیاز بدن
صمد محسن آقایی
|
|
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
روس هادرزمان باخت ازاین حرفها میزنند همین روس ها بودند بانفوضی که درکنفدراسیون جهانی داشتندکشتی زمان موحد وحبیبی راتغییردادند ،چون زوروفن ایرانی هارونداشتند کشتی الان فن ردوبدل نمیشه ،فقط زیر ،خاک، بارانداز!!
احمد خدری بندر دیلم
|
|
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
وقتی باید فقط امتیاز بگیری تا پیروز شوی ،چه تفاوتی داره از چه تاکتیکی استفاده کنی ، بهر حال هر ورزشکار یه سری نقاط مثبت و منفی داره،
البته موافقم که تنوع تاکتیکی باید در تیم بیشتر بشه ، یوقت از بازی قشنگ و چشم نواز میگیم و گاهی فقط نتیجه مهمه...
ناشناس
|
|
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
در مورد داوراتون هم بگید
بهنام
|
|
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
حرفش درسته ایرانیا بیشتر میخوان حریفو بندازن بیرون و تو کشتی با روسیه دیدیم چه فن های چند امتیازی خوردن
احمد
|
|
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
خوب شما هم هل بده امتیاز بگیر .
مصطفی الباجی
|
|
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
چرا نمیخواهیم بپذیریم که کشتگیرهای ما دل شیر ندارن برای فن زدن .همین ترسیدن باعث میشه ادم زود خسته بشه
ایرانی
|
|
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
خوب شما هم اگر عرضه دارید هل بدید میگن عروسه نمی تونست راه بره می گفت زمین کجه !!!
مهدی
|
|
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
البته هل دادن هم قدرت بدنی میخواد اگه حریف هم زورش زیاد باشه نمیزاره هلش بدن بیرون
محمود
|
|
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
همون بهتر که شماهاره تو مسابقات راه نمیدن
بزار راه بدهند بعد شما حل بده قهرمان شو
عقیل
|
|
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
سلام به همه دوستان.
کشتی ایران از فقر شدید فن رنج میبرد.و متاسفانه کارشناسان کشتی اصلا به این موضوع توجه ندارند.در کشتی ایران شاید دو یا سه کشتیگیر فن یا فنونی را کامل شگرد دارند.
کامران در زیرگیریها کامل است. حسن در زیر کتف کامل است. و نخودی هم فنی است. بقیه کشتیگیران حتی یک فن را هم کامل مسلط نیستند.
کافیست نگاهی به کشتی روسیه و ژاپن بیندازیم و تفاوت فاحش دامنه فنی این کشتیگیران با رحمان و عطری و امامی و .... را ببینیم.
بزرگترین خطر کشتی ایران در حال حاضر ژاپن است و بهتر است مربیان روی سبک ژاپن حسابی کار کنند.
حمید
|
|
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
درود .گاتسالوف با نهایت احترام صبحت کرد ولی جملات او را روزنامه نگارها عوض کردن کلمه ی بیرون راندن با هل دادن بسیار تفاوت دارد . اما واقعیت اینست که ما درپنج وزن اول و حتی ۶۵ عموزاد ضعیف بودیم . ضعف مربیان هم درکوچ عموزاد -یزدانی و کلا پنج وزن اول بسیار ضعیف بود .
سورج
|
|
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
از ناداوری به نفع روسیه هم حاجی حرفی نزد ولی از هل دادن که جزئی از تکنیک کشتی هست اظهار فضل میکنه
ناشناس
|
|
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
دقیقا درسته،کیفییت کشتی روس ها بالاتر هستش،دستاشون عین موتور و مغزشون عین یک شطرنج باز کار می‌کنه ولی کشتی ایران بیشتر تکیه به زور و هل دادن هستش و فاقد تکنیک و خلاقیت!
کیفییت و زیبایی و تنوع فنون و خلاقیت فردی در کشتی روس ها قابل قیاس با کشتی بی محتوای ایرانی نیست!
کشتی ایران در صده ی دوهزار میلادی به نسبت نسل قدیم به شدت افت کرده!
بردیا
|
|
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
زمانی ما تو جام جهانی با ترکیب کامل میرفیتم با اختلاف از نظر تیمی روس و آمریکا رو شکست میدادیم چند سال پشت سر هم قهرمان میشدیم ولی تو مسابقات جهانی و المپیک همیشه پشت سر این دو تیم بودیم مخصوصا روس ها
تیم ایران هم آزاد هم فرنگی این دوتا برد مقابل روسیه تو پادوبنی و باید فراموش کنن اصلا جدی نگیرن. روس ها تو اینطور مسابقاتی با صدرصد امادگی کشتی نمیگیرن که آنالیز بشن اما متاسفانه ما برعکس با همه امادگی و تاکتیک حاضر میشیم راحت برا جهانی ها و المپیک آنالیز میشیم .
Aziz
|
|
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
مهم اینه ما مردانه جنگیدیم حریف تدارکاتی ما شدن
منتظر منتقم
|
|
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
ایران همیشه پرچمش بالاست حالا حریفت هر کشوری باشه فرق نمی کنه روس باشه یا آمریکا یا ژاپن یا ترکیه یا هر کشور دیگری زیر ایران قرار می گیره....
ناشناس
|
|
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
خداییش راست میگه غیر از کامران بقیه فقط هول دادن بلدن
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *