صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

تردد از جاده‌های کوهستانی اردبیل فقط با زنجیرچرخ

۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰:۰۲
کد خبر: ۴۸۰۴۴۶
رئیس پلیس راه استان اردبیل با تأکید بر اینکه رانندگان و مسافران از سفر‌های غیرضروری اجتناب کنند؛ گفت: تردد از جاده‌های کوهستانی و گردنه‌های برفگیر استان اردبیل فقط با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه سرهنگ سید حجت فتاحی، با اشاره به تداوم بارش برف و باران در اکثر نقاط استان اردبیل و کاهش محسوس دما اظهار داشت: علیرغم این بارش‌ها تمامی جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی استان باز و تردد در جریان است.

وی با تأکید بر اینکه رانندگان و مسافران از سفر‌های غیرضروری اجتناب کنند؛ افزود: در صورت ضرورت سفر، رانندگان تجهیزات ایمنی زمستانی علی الخصوص زنجیرچرخ به همراه داشته و به توصیه‌های ترافیکی پلیس توجه ویژه داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل با اشاره به اینکه در جاده‌های کوهستانی سطح جاده‌ها پوشیده از برف است؛ گفت: تردد از جاده‌های کوهستانی و گردنه‌های برفگیر استان اردبیل به ویژه گردنه‌های "صائین" و "اسالم" و محور "سرچم" و "بودالالو" در محور "اردبیل ـ‌خلخال" فقط با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

سرهنگ "فتاحی" با بیان اینکه محور "خلخال-پونل" با توجه به شرایط خاص و صعب العبور بودن، کاهش ضریب ایمنی عبور و مرور، احتمال سقوط بهمن و رانش پل‌های عبوری تا اطلاع بعدی مسدود است؛ تصریح کرد: رانندگان به توصیه‌های ترافیکی پلیس ویژه سفر‌های زمستانی توجه ویژه داشته و مشارکت با پلیس و قانونمندی را اصل مهم در پیشگیری از حوادث رانندگی تلقی کنند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل از امداد رسانی به بیش از ۱۰۰ راننده گرفتار در برف و کولاک جاده‌های کوهستانی و گردنه‌های برفگیر استان خبر داد و گفت: همراه داشتن زنجیر چرخ شرط لازم برای سفر‌های زمستانی است؛ ولی آنچه ضرورت دارد اینست که رانندگان در استفاده از آن مهارت داشته و در صورت نیاز نسبت به بستن آن اقدام کنند.

 انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *