صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

کُردهای سوریه سلاح‌های ساخت آمریکا را حفظ کنند

۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳:۴۳
کد خبر: ۴۸۰۱۶۹
خبرگزاری رویترز به نقل از ۴ مقام آمریکایی گزارش داد فرماندهان آمریکایی که خروج آمریکا از سوریه را برنامه‌ریزی کرده‌اند در حال پیشنهاد به کرد‌های سوریه برای حفظ سلاح‌های ساخت آمریکا هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل ، خبرگزاری رویترز روز شنبه به نقل از ۴ مقام آمریکایی گزارش داد فرماندهان آمریکایی که خروج آمریکا از سوریه را برنامه‌ریزی کرده‌اند در حال پیشنهاد به کرد‌های سوریه برای حفظ سلاح‌های ساخت آمریکا هستند.

۳ نفر از این مقامات به رویترز گفته‌اند این توصیه بخشی از گفت‎وگو‌ها بر سر پیش‌نویس طرح خروج نظامیان آمریکا از سوریه بوده و مشخص نیست که پنتاگون در نهایت چه توصیه‌ای به کاخ سفید در این زمینه کرده است.

بر اساس گزارش رویترز این گفت‎وگو‌ها هنوز در مراحل اولیه خود در داخل پنتاگون هستند و تاکنون تصمیمی در این زمینه اتخاذ نشده است. طی روز‌های آینده این طرح به کاخ سفید ارائه خواهد شد و ترامپ درباره آن تصمیم نهایی را اتخاذ می‌کند.

پنتاگون اعلام کرده که برای اظهارنظر در این باره هنوز بسیار زود است.

«سین روبرتسون» در این باره می‌گوید: طرح ریزی در این باره همچنان در حال انجام است و و تمرکز طرح بر اجرای یک عقب‌نشینی آشکار و کنترل شده از سوریه با اتخاذ تمامی تدابیر ممکن برای اطمینان از امنیت سربازانمان است.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *