صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

آمادگی لازم در همه استان‌ها برای اجرای برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب وجود دارد

۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶:۰۹
کد خبر: ۴۷۹۵۱۷
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده وزیر کشور در ستاد اطلاع رسانی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: با ابلاغیه وزیر کشور به همه استانداری‌ها، آمادگی لازم در همه استان‌ها برای اجرای برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب وجود دارد.
گروه سیاسی ؛ رمضان شجاعی کیاسری در نشست رؤسای کارگروه‌های تخصصی و اجرایی ستاد مرکزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: با ابلاغیه وزیر کشور به همه استانداری‌ها، آمادگی لازم در همه استان‌ها برای اجرای برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب وجود دارد.
 
وی تصریح کرد: برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده است و پیش بینی‌های لازم تا ایام دهه فجر نیز تدارک دیده شده است.
 
کمال اکبری، معاون مشارکت‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی و دبیر کارگروه اجتماعی این ستاد به بیان اقدامات انجام شده پرداخت.
 
وی گفت: وزارت کشور در زمینه پیشبرد اهداف کارگروه‌های دستاورد‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اقدامات قابل توجهی را به انجام رسانده است.

اکبری اضافه کرد: نامه‌ای از جانب وزیر کشور به استانداران ارسال شده است تا استانداران از همه ظرفیت‌های استان‌ها در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استفاده کنند.

دبیر کارگروه اجتماعی گفت: در آینده‌ای نزدیک جلسه‌ای با استانداران به منظور هماهنگی‌های بیشتر در این عرصه برگزار خواهد شد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *