صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

آغاز جشنواره تخفیف زمستانه از ۱۰ تا ۳۰ دی ماه در مشهد

۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰:۰۲
کد خبر: ۴۷۷۰۷۸
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
مدیر امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: جشنواره تخفیف زمستانه با محوریت گردشگری از ۱۰ تا ۳۰ دی ماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار می‌شود.
مهدی فروزان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با بیان اینکه جشنواره تخفیف زمستانه با محوریت گردشگری از ۱۰ تا ۳۰ دی ماه سال جاری در مشهد برگزار می‌شود، افزود: در این بازه زمانی، تخفیف‌های قابل ملاحظه‌ای برای استفاده کنندگان از تمامی مراکز اقامتی، اماکن تاریخی و گردشگری در نظر گرفته شده است.
 
وی تصریح کرد: در مدت زمان اجرای این جشنواره زمستانی در مشهد، خدماتی از قبیل بلیط پرواز، قطار و اتوبوس به مشهد مقدس، تاکس داخل شهری، مترو، اتوبوسرانی نیز شامل اِعمال این تخفیف‌ها می‌شود.

فروزان با اشاره به دستگاه‌های مشارکت کننده در اجرای این جشنواره زمستانی بیان کرد: این طرح با همکاری معاونت زیارت ادارات کل هماهنگی امور رفاهی زائران استانداری و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، معاونت گردشگری و زیارت شهرداری مشهد، اصناف، اتحادیه هتلداران و سایر دستگاه‌های مرتبط اجرامی شود.

مدیر امور زائران استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه ۱۶ مجتمع بزرگ تجاری در مشهد نیز با هدف تبلیغ و فروش کالای ایرانی و حمایت از تولید ملی در این طرح شرکت کرده اند، افزود: این طرح به منظور جذب زائر و گردشگر در ایام غیر پیک اجرایی می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *