صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

صفحات داخلی

رئیس جمهور: برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی گواه تحریم‌ناپذیر بودن ایران است

۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷:۴۰
کد خبر: ۴۷۷۰۱۷۳
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی گواه تحریم‌ناپذیر بودن جمهوری اسلامی ایران است، گفت: تحریم در ایران اسلامی با اراده پولادین مردم هرگز به نتیجه نرسیده و پس از این هم نخواهد رسید. برگزاری این نمایشگاه همچنین نشاندهنده آن است که طرح‌های شیطانی منزوی کردن ایران هرگز به نتیجه نرسیده و نخواهد رسید.

خبرگزاری میزان  -آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، این نمایشگاه را رونمایی از توانمندی‌های تولیدی و صادراتی ایران توصیف و اظهارامیدواری کرد که نتیجه برگزاری این نمایشگاه ایجاد فضای رقابتی و فضایی برای کنش و تعامل منطقه‌ای و جهانی از مسیر توسعه تجارت، صادرات و گسترش تعاملات اقتصادی باشد که به همگرایی، هماهنگی و مشارکت همه فعالان اقتصادی منجر شده و موجب ارتقای اقتصادی در ایران، منطقه و جهان باشد.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه برگزاری این نمایشگاه گواه تحریم‌ناپذیر بودن جمهوری اسلامی ایران است، افزود: تحریم در ایران اسلامی با اراده پولادین مردم هرگز به نتیجه نرسیده و پس از این هم نخواهد رسید. برگزاری این نمایشگاه همچنین نشاندهنده آن است که طرح‌های شیطانی منزوی کردن ایران هرگز به نتیجه نرسیده و نخواهد رسید و ایران اسلامی با وجود ذخایر مادی و معنوی، نیروی انسانی کارآمد با اراده، مبتکر و خلاق می‌تواند در عرصه‌های مختلف به دنیا نوآوری‌های متعدد و متنوع عرضه کند.

درحال تکمیل  ....


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *